گوشی هوشمند Aquos R6 با سنسور دوربین 1 اینچی

شرکت شارپ یکی از برندهای موفق تولیدکننده پنل صفحه نمایش بوده که مدتی تصمیم گرفته در صنعت تلفن هوشمند نیز حضور یابد. حال به تازگی از پرچمداری رونمایی کرده که در نوع خود قابل توجه است و آن چیزی نیست جز Aquos R6.

این گوشی هوشمند شارپ دارای نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی پرو ایگزو اولد است و نرخ نوسازی آن به 240 هرتز می رسد. همچنین دارای تطبیق دهنده ای بوده که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نمایشگر وضوح WUXGA+ را ارائه می دهد و پنلی پروضوح به حساب می آید. بنابراین تجربه کاربری لذت بخشی را می توان انتظار داشت.

Aquos R6 در پیکربندی مختلفی ارائه می شود و از پردازنده اسنپدراگون 888 قدرت می گیرد. حافظه رم 8 یا 12 گیگابایتی داشته و با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی می توان آن را خریداری کرد.

سنسور دوربین امکان عکسبرداری با کیفیت 20 مگاپیکسل را فراهم می کند و لایکا و شارپ نیز لنزهای جلوی خود را دوباره طراحی کرده اند؛ این لنز 7P با دیافراگم f / 1.9 و فاصله کانونی معادل 19 میلی متر است. همچنین یک حسگر ToF در کنار دوربین اصلی ، یک فلاش وجود دارد. تنها تثبیت کننده تصویر Sharp و Leica ارائه شده الکترونیکی (EIS) است.

مطابق با اعلامیه رسمی مطبوعات، سنسور عظیم می تواند در شرایط کم نور کار برجسته ای انجام دهد. این باید دامنه پویایی بهتر و سر و صدای کمتری را در مقایسه با تقریباً هر سنسور تلفن هوشمند دیگر ارائه دهد. بقیه موارد برجسته Aquos R6 شامل یک عکسبردار سلفی 12 مگاپیکسلی و همچنین یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و Aquos R6 ضد آب و ضد گرد و غبار است.

این تلفن در دو رنگ سیاه و سفید ارائه شده است. هنگامی که قیمت واقعی تلفن را یاد بگیریم ، در اواسط ماه ژوئن در Docomo و NTT در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی بزودی نسخه 4جی گوشی Mate X2 را عرضه می کند

نظرات در مورد : گوشی هوشمند Aquos R6 با سنسور دوربین 1 اینچی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *