شیائومی 12تی پرو اولین گوشی 200 مگاپیکسلی چینی ها

شیائومی 12تی پرو اولین گوشی 200 مگاپیکسلی چینی ها

شرکت شیائومی قصد دارد بزودی سری شیائومی 12تی را در چندین مدل معرفی کند و اکنون اطلاعات جدیدی فاش شد. براساس گزارش تازه انتشاریافته شرکت شیائومی در 12 تی پرو از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت.

به گزارش سم موبایل شیائومی از حسگر 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP3 سامسونگ بهره خواهد گرفت و در شیائومی 12تی پرو به کار می گیرد. البته موتورولا نخستین برند استفاده کننده از حسگر 200 مگاپیکسلی است که حسگر HP1 سامسونگ را به کار می گیرد.

این سنسور از نوع ایزوسل HP1 سامسونگ است. اطلاعات بیشتری در دست نبوده و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. در اخباری مرتبط Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro امروز در چین معرفی شدند. علاوه بر این، شیائومی گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note 11T، و دستبند Mi Band 7 در کنار لپ تاپ RedmiBook Pro 2022 Ryzen Edition را نیز معرفی کرده است. Redmi Buds 4 و 4 Pro هدفون مقرون به صرفه‌ای هستند که دومی در بین این دو دستگاه برتری بیشتری دارد. هدفون های TWS با هدفون‌هایی مانند OnePlus Buds Z2، Realme Buds و غیره در بازار رقابت می کنند.

Redmi Buds 4 و 4 Pro با طراحی داخل گوش همراه است که دومی دارای ساقه می باشد. کاربران می توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی هر یک از هدفون ها کنترل کنند. هر دو هدفون TWS دارای گواهی IP54 ضد گرد و غبار و ضد آب هستند.

Redmi Buds 4 و 4 Pro به درایور دینامیک 10 میلی‌متری مجهز شده‌اند و حذف نویز 35 دسی‌بل را با تنظیم هوشمند هوش مصنوعی ارائه می‌دهند. نسخه Pro دارای کیفیت صدای HiFi و صدای استریو مجازی است. همچنین قابلیت حذف نویز تا 43dB را ارائه می دهد و همچنین گفته می شود که در برابر صدای باد مقاوم است. هر دو هدفون TWS دارای حالت شفافیت دوگانه هستند. Redmi Buds 4 Pro دارای حالت تأخیر کم 59 میلی‌ثانیه بوده و هر دو مدل معمولی و پرو از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری ردمی نوت 11 شیائومی در نهایت رونمایی شدند

نظرات در مورد : شیائومی 12تی پرو اولین گوشی 200 مگاپیکسلی چینی ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *