گوشی Realme 11 Pro+ با باتری 5000 میلی آمپرساعتی

گوشی Realme 11 Pro+ با باتری 5000 میلی آمپرساعتی

رونمایی از سری Realme 11 در نزدیکی است. اما پیش از اعلام، شایعات و گزارش های زیادی در مورد گوشی های هوشمند آینده منتشر شده است. اکنون، آخرین اطلاعات از تیزرهای رسمی به دست می آید که برخی از مشخصات کلیدی Realme 11 Pro+ را فاش کرده است.

این سازنده چینی گوشی های هوشمند قرار است گوشی های جدید را در روز چهارشنبه (10 می 2023) در چین معرفی کند. Realme 11 Pro+ مدل رده بالا این سری بوده و آخرین تیزر شایعات قبلی در مورد ظرفیت باتری تأیید کرده است. به عبارت دیگر، باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی را تامین کرده که ظرفیتی برابر با مدل قبلی یعنی Realme 10 Pro+ دارد. این باتری حتی از شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی می کند که به طور قابل توجهی بالاتر از شارژ سریع 67 واتی در مدل سری 10 است.

جدای از این، تنها اطلاعات دیگری که بر روی پوستر تیزر فاش شد این بود که گوشی تنها 183 گرم وزن دارد. مدل Realme 10 Pro+ می‌تواند از 0 تا 17 درصد در 17 دقیقه با استفاده از فناوری شارژ سریع 67 واتی خود شارژ شود، بنابراین می‌توان انتظار داشت زمان کمتری برای جانشین آن وجود دارد. در مورد ویژگی های دیگر آن صحبت می کنیم، این مدل دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بلندی بوده که از نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می دهد.

در بخش سخت افزاری، مدل 11 Pro+ به چیپ مدیاتک Dimensity 7050 مجهز خواهد شد که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می شود. در قسمت عقب یک دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی و در جلوی آن یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه احتمالاً بر روی سیستم‌عامل اندروید 13 اجرا می‌شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد رونمایی اواخر این هفته باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط Realme در حال آماده شدن برای رونمایی دستگاه های جدید طی رویداد 10 می چین است. دستگاه‌های آینده گوشی‌های سری Realme 11 هستند، در حالی که گفته می‌شود هدفون‌ Realme Buds Air 5 Pro TWS نیز در کنار گوشی‌ها معرفی می‌شود. ماه گذشته گزارش دادیم که Buds Air 5 Pro چگونه می‌تواند باشد. اکنون، گزارش جدیدی با تصویری زنده از هدفون منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  تاریخ معرفی ریلمی نارزو 70 پرو آشکار شد

TheTechOutlook تصاویر زنده از Realme Buds Air 5 Pro را فاش کرده است. این تصویر نسخه سفید رنگ Realme Buds Air 5 Pro را نشان می دهد. با این حال، گفته می‌شود که هدفون‌ دو گزینه رنگی دیگر خواهند داشت: مشکی و سبز. از نظر طراحی، هدفون‌ جدید تفاوت چندانی با Realme Buds Air 3 Pro در حال حاضر موجود ندارد و همچنین دارای یک کیس شارژ کپسولی مشابه با چراغ شارژ LED هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme 11 Pro+ با باتری 5000 میلی آمپرساعتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *