گوشی هوشمند وان پلاس 6 بالاخره معرفی شد

وان پلاس 6

گوشی هوشمند وان پلاس 6 رونمایی شد. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۲۸ اینچی همراه با بریدگی ، و دارای دوربین دوگانه همراه با لرزشگر اپتیکال و بدنه ایی با جنس شیشه. این گوشی با نام وان پلاس 6 دقایقی قبل به بازار ارائه شد و از ویژگی های این گوشی می توان به بدنه شیشه ای آن ، نمایشگر ۶.۲۸ اینچی تمام صفحه ، داشتن پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ با دوربین دوگانه ارایه شده است.

وان پلاس 6

با ارایه گوشی مورد نظر تمامی شایعات و بحث ها تمام شد. این گوشی همزمان با برگزاری یک رویداد در شهر لندن ، گوشی رده بالای خود را عرضه کرد، این گوشی با اسم وان پلاس 6 ارائه شده است. این گوشی که ساخت چین است ، مانند همیشه دارای پردازنده قدرتمندی است. گوشی های قدیمی این کمپانی از بدنه فلزی ساخته می شدند ولی این گوشی که ساخت ۲۰۱۸ است دارای بدنه ایی از ترکیب فلز و شیشه است. مدل آن گوریلا گلس ۵ است. کارپی که بنیان گذار وان پلاس است ، دلیل خود برای استفاده از شیشه را آنتن دهی بهتر و داشتن انعطاف پذیری و دادن حس خوب به کاربران می داند.

علاوه بر تغییر آلیاژ وان پلاس 6ضاهر گوشی هم دچار تغییراتی شده تا بتواند با رقیب های خود در سال ۲۰۱۸ رقابت کند. این گوشی در باریک تر کردن حاشیه های صفحه نمایش موفق عمل کرده و حدودا صفحه نمایش را تا نزدیک حاشیه ها پیش برده است. همچنین در قسمت بالایی آن یک نوار باریک موجود است که در آن دوربین دوگانه و اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت در آن قرار دارد.

وان پلاس 6

با باریکتر کردن لبه ها صفحه نمایش هم ابعاد بزرگ تری پیدا کرده است. نمایشگر این گوشی ۶.۲۸ اینچ است که دارای پنل optic AMOLED ,نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن fhd+ یا همان ۱۰۸۰ ×۲۲۸۰ پیکسل است. نمایشگر این گوشی بالا رده حدود ۸۳.۸ درصد از صفحه نمایش آن را اشغال کرده است . و جنس آن از گوریلا گلس ۵ است که محافظ آن نیز هست.

با به این نکته اشاره کرد که صفحه نمایش این گوشی به صورت کاملا تمام صفحه نیست و همانند گوشی های هوآوی p20 و ال جی جی ۷ دارای حاشیه های باریک هم هست در این گوشی از اسپیکر های استریو استفاده نشده است و طراحان چینی این گوشی را با یک اسپیکر تک کاناله در قسمت پایین طراحی کرده اند. و در این گوشی بالاخره از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون استفاده شده است. این گوشی دارای سه رنگ silk white , and black , midnight black mirror ارائه می شود. در مدل مسرور بلک ، در زیر پوشش شیشه ایی ، صفحه نازکی قرار دارد که عمق خاصی به آن می دهد. در میدنایت بلک پوشش مات و زبری بر روی شیشه قرار گرفته است . و مدل سیلک وایت شمارا به دوران اولیه وان پلاس باز می گرداند. هنوز در باره ضد آب یا ضد غبار بودن گوشی اطلاعی نداریم اما گویا در زیر باران می توان آن را استفاده کرد.

بیشتر بخوانید  تلویزیون وان پلاس TV 65 Q2 Pro معرفی شد

وان پلاس 6

علاوه بر ویژگی های ذکر شده این گوشی دارای یک سخت افزار بسیار قوی می باشد که آن را به یک پرچم دار قدرتمند تبدیل کرده است. این گوشی هشت هسته با اسنپدراگون ۸۴۵ و واحد پردازشی ادرنو ۶۳۰ استفاده می کند که بر اساس ادعای کوالکام ، CPU این گوشی ۳۰ درصد بهتر عمل می کند و باطری آن ۱۰ درصد بهره وری بیشتر دارد. و لازم به ذکر است که واحد پردازشی گرافیکی آن ۳۰ درصد عمل کرد بهتری از نسل قبلی دارد. این گوشی با حافظه رم های ۶ یا ۸ گیگابایت که از مدل LP DDR 4X است و حافظه داخلی آن ۶۴ ، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است که رابط ۲.۱ UFS است ، به بازار عرضه خواهد شد مدل ۶ گیگابایت رم فقط ۶۴ حافظه ارائه خواهد شد. باطری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است و از تکنولوژی شارژ سریع dash charge استفاده خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند وان پلاس 6 بالاخره معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *