گوشی هوشمند هوآوی Y5 lite با سیستم عامل اندروید اوریو (اندروید Go) رونمایی شد

گوشی هوشمند هوآوی Y5 lite

شاید تصور کنید این روزها کمپانی ها و برندهای معروف توجه بسیار زیادی به گوشی های پرچمدار دارند و دیگر گوشی های میان رده و مقرون به صرفه را فراموش کرده اند اما در این خصوص باید بگوییم که اینطور نیست و کمپانی هوآوی با رونمایی از گوشی هوشمند Y5 lite خلاف این موضوع را ثابت کرده است. اکنون این گوشی هوشمند به عنوان دومین گوشی این کمپانی در پروژه ی اندروید اوریو در نسخه ی اندروید Go محسوب می شود.

گوشی هوشمند هوآوی Y5 lite

کمپانی هواوی بعد از گذشت یک روز از معرفی هوآوی Y7 مدل 2019، از دومین گوشی مبتنی بر اندروید Go خود با نام هوآوی Y5 lite 2018 رونمایی به عمل آورد. این گوشی مقرون به صرفه که با توجه به ویژگی های محدود خود یک گوشی پایین‌ رده به شمار می رود، تجربه‌ی  اندروید را با هزینه‌ ای بسیار کم به کاربران عرضه می نماید. Y5 لایت 2018 هوآوی از صفحه نمایشی 5.45 اینچی از نوع IPS LCD با کیفیت تصویر 1440 در 720 پیکسل بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک دوربین 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می باشد که برعکس دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای قابلیت فوکوس خودکار با سیستم تشخیص فاز می باشد. دوربین سلفی این دستگاه 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و قابلیت فوکوس ثابت می باشد.

گوشی هوشمند هوآوی Y5 lite

کمپانی هواوی برای این دستگاه پایین‌ رده 1 گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ ی داخلی مدنظر قرار داده است و پردازنده ی چهار هسته‌ ای از نوع MediaTek MT6739 مسئولیت پردازش اطلاعات را در این دستگاه عهده دار می باشد. این گوشی میان رده ی کمپانی هوآوی که در پاکستان عرضه شده است دارای یک باتری 3020 میلی‌ آمپر ساعتی با شارژ معمولی را در خود می باشد و نسخه‌ ی اندروید آن 8.1 اوریو Go Edition می باشد.

کاربرانی که در پاکستان زندگی می کنند می‌ توانند این گوشی هوشمند مقرون به صرفه را در دو رنگ آبی و مشکی با قیمتی حدود 113 دلار خریداری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

2.2/5 - (18 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی هوشمند هوآوی Y5 lite با سیستم عامل اندروید اوریو (اندروید Go) رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *