معرفی گوشی هوشمند میت 20 هوآوی

میت 20 هوآوی

میت 20 هوآوی | اساسا کمپانی هوآوی یکی از اصلی ترین برندهای چینی است که در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارد و این روزها با معرفی گوشی های هوشمندی که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید.

میت 20 هوآوی

هفته‌ ی قبل، اولین تصاویر رسمی منتشر شده از هوآوی میت 20 پرو افشا شد. نوبتی هم که باشد، این دفعه نوبت به نسخه‌ ی معمولی و ارزان‌ قیمت میت 20 هوآوی می باشد تا طراحی ظاهری و مشخصات آن در مقام مقایسه با میت 20 پرو هوآوی قرار بگیرد. با دیدن پنل جلویی میت 20 هوآوی ، متوجه تفاوت‌ های طراحی آن با میت 20 پرو هواوی می‌ شویم. هوآوی میت 20، بجای استفاده کردن از صفحه نمایش 6.3 اینچی امولد و دارای خمیدگی در کناره ها، به همراه صفحه نمایش 6.5 اینچی کاملا مسطح و از نوع LCD خواهد بود.

میت 20 هوآوی

از نظر طراحی حاشیه‌ هم گویا نسخه‌ ی معمولی حاشیه‌ ی کمتری نسبت به نسخه‌ ی پرو داشته باشد. حاشیه‌ ی دو لبه ی نسخه‌ ی هوآوی میت 20، بسیار باریک تر می باشد و همچنین دارای بریدگی بالای صفحه نمایش بسیار کوچک و قطره‌ ای شکل می باشد. در این بریدگی بسیار کم، دوربین سلفی و سنسور مجاورتی دارد. با کمال تعجب بر اساس ابعاد کوچک بریدگی بالای صفحه نمایش، هوآوی میت 20 از تکنولوژی تشخیص چهره ی سه‌ بعدی برخوردار نمی باشد.

با مشاهده ی پنل پشتی گوشی هوشمند متوجه خواهیم شد که میت 20 و میت 20 پرو دقیقا طراحی مشابهی دارد. از لحاظ مشخصات، تنها از یک نظر با یکدیگر تفاوت خواهد داشت؛ این قابلیت متمایز کننده، سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در هواوی میت 20 پرو می باشد. قبلا نیز گفته شده بود که تصاویر غیررسمی از میت 20 پرو هوآوی، سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی را تایید می نماید.

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویری از میت 20 کمپانی هوآوی

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند میت 20 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *