کمپانی هوآوی تصمیم دارد تا از گوشی تاشو خود در MWC 2019 رونمایی به عمل آورد

گوشی تاشو هوآوی

اینگونه که هر روز تکنولوژی در حال پیشرفت می باشد، کمپانی ها در تلاش اند که با یکدیگر بر سر توسعه ی فعالیت های خود رقابت داشته باشند و بتوانند در این عرصه سهم بیشتری داشته باشند. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا گوشی ها تکنولوژی های بیشتری را شامل گردند و با معرفی گوشی تاشو سامسونگ، وارد یک وادی جدیدی شدیم که کمپانی های دیگر نیز با ارائه ی پتنت هایی تصمیم خود را از تولید یک گوشی هوشمند با قابلیت تاشوندگی صفحه نمایش اعلام نمودند.

گوشی تاشو هوآوی

کمپانی چینی هوآوی در طی یک مراسم کاملا خصوصی، از نسخه‌ ی آزمایشی نمونه‌ ی اولیه ی گوشی منعطف بر اساس شبکه ی 5G را برای تمامی ارائه دهندگان خدمات ارتباطی کره‌ ای رونمایی به عمل آورده است. یکی از مقامات بالای دولت چین نیز تایید نموده است که کمپانی هوآوی در حال فعالیت بر روی یک گوشی منعطف با پشتیبانی از نسل جدید شبکه‌ ی ارتباطی می باشد. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی سایت های خبری کره ی، برنامه‌ های این کمپانی به منظور معرفی این گوشی هوشمند برای مراسم MWC 2019 هدف‌ گذاری شده است. بر اساس تاییدیه ی رسمی روسا، این گوشی هوشمند هواوی به طور کامل آماده می باشد و سبب شده است تا با ویژگی های خارق العاده ی خود تعجب همگان را بر انگیزد.

گوشی تاشو هوآوی

وقتی که این گوشی تاشو در حالت گسترده قرار بگیرد، ابعادی در حدود 8 اینچ دارا می باشد و در حالت تاشده، 5 اینچ خواهد شد که مقداری بزرگ‌ تر از نمونه‌ ی ابتدایی گوشی منعطف سامسونگ با ابعاد 4.6 و 7.3 اینچی می باشد. کمپانی تولیدکننده ی صفحه نمایش این گوشی تاشو، BOE نام دارد که دفتر مرکزی آن در شهر پکن قرار دارد و بخش های R&D مختلفی نیز در دنیا برای این کمپانی فعالیت می نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی هوآوی تصمیم دارد تا از گوشی تاشو خود در MWC 2019 رونمایی به عمل آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *