گوشی های سری Xperia سونی طی دو ماه آینده اندروید6 را دریافت می کنند

sony logo

این نسخه از اندروید علاوه بر بهبود در عملکرد کلی گوشی و افزایش سرعت دستگاه و هوشمند سازی بیشتر مصرف باتری،تغییرات نرم افزاری فراوانی را برای هر گوشی اندرویدی به همراه خواهد داشت.از این رو است که اخبار مربوط به بروزرسانی سیستم عامل گوشی های هوشمند همواره جزء پربازدیدترین و پرطرفدارترین اخبار دنیای فناوری است و کاربران با اشتیاق فراوانی اخبار مربوط به آن را دنبال می کنند،مخصوصا اگر از ابتدا مطمئنا شوند تا گوشی آن ها قرار است آپدیت جدید را دریافت کند.

sony android6

طبق اخبار رسمی منتشر شده سونی تصمیم دارد تا آخر اولین ماه سال آینده میلادی،گوشی هوشمند و قدرتمند خود یعنی Xperia Z5 و همچنین سایر گوشی های قدیمی خود را به آخرین نسخه ارائه شده اندروید یعنی اندروید6 آپدیت کند.
سونی در مورد ارائه آپدیت برای گوشی های قدیمی خود بسیار بی نظیر عمل کرده است،چون همواره شرکت های سازنده از همان ابتدا برای بروزرسانی گوشی های جدید و برتر خود برنامه ریزی کرده و تصمیم گیری برای بروزرسانی گوشی های قدیمی را به آینده موکول می کنند،آینده ای که همیشه فراموش می شود.
سونی Z (نه Z1) با وجود داشتن یک نسخه قدیمی از پردازنده Snapdragon اندروید 5.1.1 را دریافت کرد.
اگرچه هنوز معلوم نیست که سونی برای ارائه آپدیت اندروید6 برای این گوشی قدیمی تصمیمی داشته باشد،اما در هر صورت ارائه این آپدیت و اجرا شدن آن بر روی یک گوشی متعلق به سال 2013 بسیار جذاب و جالب به نظر خواهد رسید.
همچنین برای مشاهده لیست دقیق و کامل این گوشی ها باید چند هفته دیگر منتظر ماند.

منبع : gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های سری Xperia سونی طی دو ماه آینده اندروید6 را دریافت می کنند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *