اتمام موجوی نوکیا 7 پلاس در چین تنها در 5 دقیقه!

نوکیا 7 پلاس

اگر اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2018 که یکی از یزرگترین کنگره های جهانی موبایل می باشد را دنبال کرده باشید، خواهید دید که کمپانی نوکیا یا بهتر است بگوییم HMD Global از گوشی میان رده ی پر قدرت خود با نام نوکیا 7 پلاس رونمایی به عمل آورد که بسیاری از طرفداران برند نوکیا حیرت زده شدند. صبح روز گذشته، راست ساعت 10:07 صبح این امکان برای کاربران چینی فراهم شد تا بتوانند این گوشی میان رده نوکیا را پیش خرید نمایند ولی جالب اینجاست که تنها پس از گذشت 5 دقیقه تمامی موجودی نوکیا 7 پلاس در چین به پایان رسید!

این اتفاق نشان دهنده این است که بسیاری از کاربران چینی علاقه ی زیادی به فرامین نوکیا دارند و بیانگر این است که HMD Global روند خوبی را در بازار گوشی های هوشمند در پیش گرفته است و موفقیت های زیادی شامل این کمپانی در آینده خواهد شد. نسخه پایه ی نوکیا 7 پلاس دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و دارای برچسب قیمتی 240 دلار است ولی نسخه ی دوم از این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد که با قیمت 318 دلار پیش فروش می گردد.

نوکیا 7 پلاس

البته این تنها پایان کار نیست، چرا که پیش فروش دوم نوکیا 7 پلاس در روز پنج شنبه هفته آینده، راس ساعت 10:07 دوباره در چین آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که این فروش نیز به همین صورت بوده و در دقایق اولیه آغاز به کار موجودی به پایان برسد. با این حال نه هیچ فروشگاهی و نه حتی خود کمپانی HMD تعداد دستگاه های موجود در پیش فروش را اعلام نکرده است و کاربران سایر کشورها باید حداقل یک ماه منتشر بمانند تا پیش فروش نوکیا 7 پلاس در کشورشان آغاز گردد. بد نیست بدانید که قیمت مشخص شده برای این گوشی هوشمند در اروپا 400 یورو اعلام شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتمام موجوی نوکیا 7 پلاس در چین تنها در 5 دقیقه!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *