گوشی لاوا Agni 2 5G با چیپ Dimensity 7050 معرفی شد

گوشی لاوا Agni 2 5G با چیپ Dimensity 7050 معرفی شد

شرکت لاوا پس از مدتها انتظار گوشی Agni 2 5G را معرفی کرد. دستگاهی که با مشخصات کلیدی قابل توجه از راه رسیده و دارای طراحی جذابی است. این مدل را باید جانشین Agni 5G نوامبر 2021 دانست که اولین گوشی هوشمند 5G برند هندی محسوب می شود.

جدیدترین مدل در تمامی بخش ها ارتقا پیدا کرد. ممکن است کسی آن را به عنوان یک جانشین محسوب نکند، زیرا به نظر نمی رسد طراحی بسیار عالی تر داشته باشد.

لاوا Agni 2 5G دارای بدنه شیشه ای بوده که توسط یک قاب پلاستیکی احاطه شد. همچنین دارای صفحه نمایش خمیده بوده و در حال حاضر، این تنها گوشی در بخش قیمتی با چنین متریال است. صفحه نمایش دارای حفره دوربین در وسط نمایشگر 6.78 اینچی بوده و وضوح FHD+ را ارائه می دهد. این پنل نه تنها از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند، بلکه دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. این نمایشگر به لطف قاب پایینی 2.37 میلی متری و قسمت جانبی خمیده، نسبت صفحه نمایش به بدنه فوق العاده 93.65 درصدی دارد.

در بخش سخت افزاری، این گوشی دارای یک چیپ مدیاتک Dimensity 7050 به همراه رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 است. چیپست توسط یک سیستم خنک کننده مایع برای مدیریت حرارتی پشتیبانی می شود.

علاوه بر این، گوشی دارای یک دوربین چهارگانه در عقب است که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1 میکرومتر رهبری می شود. از نظر نرم‌افزاری، گوشی دارای اندروید 13بوده و تا سه سال آپدیت بزرگ نرم افزاری بدست می آورد.

در بخش دیگر باید به یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی اشاره کرد و شارژر نیز در داخل باکس قرار دارد. لاوا Agni 2 5G در یک پیکربندی حافظه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. قیمت آن 21,999 روپیه (270 دلار) بوده و به طور انحصاری در آمازون هند در یک گزینه رنگی شیشه ای ویریدیان (سبز) در دسترس خواهد بود.

فروش این تلفن هوشمند از 24 می آغاز خواهد شد. در اخباری مرتبط لاوا به طور مداوم گوشی های هوشمند مقرون به صرفه و در عین حال پر از ویژگی ها عرضه می کند. گزارش های اخیر نشان داده که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه Lava Agni 2 در ماه می است. گزارش اخیر نشان داد که این شرکت ممکن است Blaze 1X 5G را نیز در ماه می معرفی کند. در حالی که شایعات قبلی مشخصات Agni 2 را فاش کرده اند، هیچ چیز در مورد Blaze 1X 5G فاش نشد.

بیشتر بخوانید  لاوا Yuva 2 با نمایشگر 90 هرتز معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی لاوا Agni 2 5G با چیپ Dimensity 7050 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *