هدفون سونی WF-1000XM5 و کسب تاییدیه FCC

هدفون سونی WF-1000XM5 و کسب تاییدیه FCC

هدفون‌های بی‌سیم WF-1000XM5 سونی سرانجام در وب‌سایت FCC مشاهده شد که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. این هدفون‌ها نسخه بعدی هدفون‌های محبوب WF-1000XM4 سونی خواهند بود که در ژوئن 2021 عرضه شدند. فهرست FCC نشان می‌دهد که هدفون‌های جدید دارای بلوتوث 5.3 و بلوتوث LE به همراه پشتیبانی Qualcomm aptX Lossless هستند که به آنها کمک می‌کند. با دیگر هدفون های ممتاز موجود در بازار رقابت کنید.

جالب اینجاست که سونی WF-1000XM5 ظاهراً از پنل لمسی نسل قبلی خود استفاده مجدد خواهد کرد که به دلیل کنترل های بصری آن مورد تحسین قرار گرفت. مشخص نیست که آیا هدفون‌های هدفون مانند هدفون‌های روگوشی WH-1000XM5 سونی، طراحی مجدد کاملی خواهند داشت یا خیر. با این حال، انتظار می رود که هدفون های جدید ارتقاء باتری و سایر بهبودهای عملکرد را دریافت کنند.

Bose QuietComfort Ultra که اخیرا فاش شده است، انتظار می رود رقیب قدرتمندی برای Sony WF-1000XM5 باشد. Bose’s QuietComfort Earbuds II مدتی است که عرضه شده است، و این موضوع را برای سونی مهم تر می کند که یک پیشنهاد قانع کننده برای ماندن در مسابقه ارائه دهد. در حالی که فهرست FCC چیز زیادی در مورد هدفون های جدید فاش نمی کند، نشان می دهد که عرضه قریب الوقوع است، احتمالاً در اوایل جولای 2023.

یکی از نگرانی‌های خریداران بالقوه، قیمت هدفون‌های جدید است. با توجه به شرایط بازار، این احتمال وجود دارد که Sony WF-1000XM5 با قیمت بالاتری نسبت به مدل قبلی خود عرضه شود. با این حال، کسانی که بودجه کمی دارند، هنوز هم می‌توانند یک جفت XM4 داشته باشند، که انتظار می‌رود پس از عرضه هدفون‌های جدید تخفیف داده شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند سونی Xperia Ace III راهی بازار شد

نظرات در مورد : هدفون سونی WF-1000XM5 و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *