گوشی شیائومی CIVI 3 با چیپ دیمنسیتی 8200 از راه می رسد

گوشی شیائومی CIVI 3 با چیپ دیمنسیتی 8200 از راه می رسد

شرکت شیائومی در سپتامبر 2022 از گوشی CIVI 2 رونمایی به عمل آورد، محصولی که بیشتر برای بانوان طراحی شده و مشخصات قابل قبولی دارد. مدل CIVI 2s ممکن است در سه ماهه نخست سال جاری معرفی شده و نسل بعدی یعنی CIVI 3 در نیمه دوم سال 2023 معرفی شود.

به تازگی کاربر Wisdom Pikachu شبکه اجتماعی ویبو اطلاعاتی درباره نسل بعدی Civi فاش کرده که نشان می دهد شرکت شیائومی به دنبال مشخصات بزرگی برای این تلفن هوشمند است.

بر اساس اطلاعات انتشاریافته، شیائومی CIVI 3 دارای چیپست اسنپدراگون نخواهد بود. در مقابل، به چیپست Dimensity 8200 تجهیز می شود. این کاربر افزود که صفحه نمایش آن از وضوح 2K پشتیبانی نکرده، به این معنی که مانند نسل فعلی از وضوح Full HD + برخوردار است. اطلاعاتی درباره سایر مشخصات CIVI 3 به اشتراک گذاشته نشده و نمی دانیم چگونه خواهد بود.

سری CIVI توسط شیائومی به دلیل طراحی جذاب خود شناخته شده است. CIVI 2 به صفحه نمایش AMOLED با لبه خمیده با بریدگی بیضی شکل برای دوربین‌های دوگانه جلو مجهز شده است. مشخص نیست که آیا CIVI 3 از طراحی مشابهی برخوردار است یا خیر، اما سازنده ادعا می کند که زیبایی شناسی متقارن را ارائه می دهد.

در اخبار مرتبط، ظاهراً شیائومی در حال کار بر روی Xiaomi 13 Lite برای بازار جهانی است. به نظر می رسد که معرفی شیائومی13 لایت نزدیک باشد زیرا اخیرا در دیتابیس IMEI و Google Play کنسول مشاهده شده است. به نظر می رسد که 13 لایت یک نسخه بهینه سازی شده از CIVI 2 باشد.

شیائومی 13 لایت احتمالاً با یک پنل 6.55 اینچی AMOLED و وضوح +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز وارد بازار شود. برخلاف CIVI 2، انتظار می‌رود که 13 لایت از یک دوربین جلو استفاده کند. پنل پشتی آن احتمالا دارای دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی باشد. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 قدرت آن را تامین کرده و با 8 گیگابایت رم همراه می‌شود. حتی ممکن است تا 256 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی هم داشته باشد که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 13 و MIUI 13 راهی بازار می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو شیائومی Mix Flip دارای قابلیت ارتباطی ماهواره ای نیست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی شیائومی CIVI 3 با چیپ دیمنسیتی 8200 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *