توکن نوکون/ توکنی که همه را شگفت زده میکند!

توکن نوکون/ توکنی که همه را شگفت زده میکند!

در این مقاله قصد داریم به یکی از آینده دارترین ارزهای دیجیتال کنونی بازار را بررسی کنیم و به بررسی نقاط ضعف و قوت آن  بپردازیم.ارز دیجیتال نوکون (nokon)  بر بستر شبکه اتریوم یا همان erc20 ایجاد شده است.

در ابتدا بگوییم که  در صفحه اصلی سایت رسمی نوکون عنوان شده است که آنها کامیونیتی قوی و بزرگی برای این ارز خواهند ساخت و جامعه خریداران و حمایت کننده های این ارز را یگ اصل مهم و عالی برای رشد نوکون میدانند.

پیش فروش :

به تازگی پیش فروش (ico) توکن نوکون تمام شده است.پیش فروش نوکون در سه مرحله انجام شد و حداقل خرید آن 0.05 اتریوم معادل 170-190 دلار بود. و با وجود این حداقل خرید ، چند میلیون دلار جذب سرمایه داشته است و  در حال حاضر در فاز یک رود مپی است که در سایت آن قرار داده شده است.گفتنی است بعد از اتمام پیش فروش، نوکون با 390 درصد بیشتر از قیمت پیش فروش درصرافی یونی سواپ قابل خرید و فروش شد.

نقشه راه نوکون(roadmap):

در سایت نوکون رود مپ آن قرار داده شده است. تیم نوکون در فاز اول قصد دارند نوکون را در دو کیف پول لیست کنند و همچین قصد دارند در 3 صرافی  متمرکز و غیرمتمرکز نوکون را لیست کنند تا امکان خرید و فروش برای همه فراهم و آسان باشد.

در فاز دوم نقشه راه  نوشته شده است که نوکون توسط سلبریتی های بزرگ دنیا تبلیغ میشود و حجم زیادی از نوکون ها سوزانده میشود(از بین میرود) که اینکارتاثیر زیادی در افزایش قیمت این توکن خواهد داشت.

توکن نوکون/ توکنی که همه را شگفت زده میکند!      

همچنین آنها امکان خرید و فروش مستقیم از طریق سایت خود این توکن را فراهم خواهند کرد.

در فاز سوم  نقشه راه نوکون دیده میشود که تیم این ارز قصد دارند در 2 کیف پول دیگر این توکن را لیست کنند و همچنین تعداد دارندگان ثابت این ارز را به حداقل 150 هزار نفر برسانند که این عالی است!

همچین لیست شدن در 10 صرافی جهانی دیگر که رشد زیادی را برای این توکن به همراه خواهد داشت.

در مرحله چهارم تیم نوکون بخش دیگری از توکن هارا میسوزاند(از بین میبرد) که اینکار باعث افزایش قیمت و ارزشمندتر شدن این توکن میشود.

همچنین در مرحله چهارم تعداد دارندگان ثابت این ارز دیجیتال به 500هزار نفر خواهد رسید که فوق العاده است.

 

توکن نوکون/ توکنی که همه را شگفت زده میکند!      

تعداد کل توکن های نوکون چقدر است؟ چه میزان از توکن ها در اختیار چه کسانی است؟

تعداد کل توکن های نوکون 12 میلیارد است که عدد معقولی برای یک توکن بنظر میرسد.

در سایت نوکون توضیح داده شده است که به مرور زمان 70 درصد از توکن ها به کامیونیتی این توکن تعلق میگیرد و تنها 30 درصد توکن ها صرف تبلیغات و گسترش پروژه و سازندگان این توکن میشود.

ادعاهای بی اساس در مورد نوکون!

حمله به انواع کوین و توکن های بازار ارز دیجیتال همیشه بوده است و نوکون هم از آن مستثنا نیست و به نوکون هم حمله میشود.یکی از خنده دارترین حرف هایی که در پیش فروش این توکن در مورد نوکون زده میشد این بود که 95 درصد توکن ها در اختیار سازندگان این توکن است که کاملا منطقی و طبیعی است که در ابتدای پیش فروش آن توکن ها در قرارداد هوشمند آن و در اختیار سازندگان آن باشد.آیا باید در جای دیگری میبود؟ خیر پیش فروش است و در پیش فروش توکن ها در اختیار سازندگان قرار دارد.

چرا نوکون خرید کنیم؟

جالب است بدانید تیم سازندگان نوکون هنوز تبلیغات خاصی برای این توکن انجام نداده اند و تنها به معرفی آن و پیش فروش آن در کانال تلگرامی شان بسنده کرده اند و گویا بعد از لیست کردن آن در چند صرافی قصد تبلیغات جدی آن را دارند.

این عالی است چون هولدرهای(دارندگان توکن) نوکون در زمان نوشتن این مقاله کمتر از 1500 نفر است که فرصتی بسیار عالی برای پیوستن به این توکن با پتانسیل  رشد بالا است. همانطور که گفته شد در سایت نوکون تعداد دارندگان این توکن در فاز چهارم رودمپش به 500هزار نفر خواهد رسید.

چگونه و از کجا خرید کنیم؟ 

در حال حاضر نوکون در صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ لیست شده است و میتوانید بدون ثبت نام و از طریق ارزهایی مثل اتریوم یا تتر یا دیگر توکن های بر بستر اتریوم نوکون را خریداری کنید.

برای اینکار نیاز به خرید اتریوم یا دیگر توکن های بر بستر اتریوم از صرافی های ارزهای دیجیتال ایرانی را دارید که با جستجو در گوگل میتوانید سایت های معتبری را پیدا کنید.سپس نیاز به ساخت یک کیف پول دارید و کیف پول متاماسک یا تراست والت گزینه خوبی است و سپس میتوانید نوکون را خریداری کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : توکن نوکون/ توکنی که همه را شگفت زده میکند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *