معرفی بهترین تلفن همراه ها تا سقف 150$ در سال 2017

در جهان فناوری، به ویژه تا آن جا که به تلفن های همراه هوشمند مربوط می شود کانون توجه متمرکز بر تلفن های همراه می باشد. و این یک قاعده کلی است. این در حالی است که این دستگاه های هوشمند روز به روز در معرض پیشرفت قرار گرفته و با اضافه تر شدن هر قابلیت مثبت دیگر بر قیمت آن ها افزوده می شود. در این میان، نیاز عموم افراد را نسبت به دستگاه های هوشمند پیشرفته نمی توان نادیده گرفت. اما بهای زیاد این دستگاه ها یک مشکل بزرگ محسوب می شود که منجر به فقدان پوشش می گردد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی گوشی های تلفن همراهی بپردازیم که با تمام قابلیت های پیشرفته شان دارای قیمت مناسبی هستند.

  • Asus ZenFone 3 Max 

سال گذشته چندین دستگاه تلفن همراه دیگر با ZenFone 3 تولید شد و Max با وجود این که در صدر ارزان ترین ها می باشد جزء برترین انتخاب ها است. دیزاین و ساختار سبک وزن آلومینیوم ZenFone 3 قطعا آن را از لحاظ ظاهر جزء تلفن همراه های برتر قرار داده است. باتری 4,100 میلی آمپر تلفن همراه ZenFone 3 از ویژگی های تاثیرگذار با توجه به قیمت آن می باشد. شما با پرداخت 150 دلار می توانید یک نسخه ضعیف تر شامل 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنید. اما خوشبختانه می توانید حافظه داخلی را از طریق SD Card ارتقاء دهید. ZenFone 3 با سیستم عامل اندروید Marshmallow اجرا شده و علاوه بر آن این تلفن همراه از یک اسکنر اثر انگشت برخوردار می باشد.

  • Motorola Moto G4 Play

در سری عرضه شده Moto G4، تلفن همراه Play دیزاین مشابه اما یکم متفاوت تر نسبت به دیگر تلفن های همراه از این قبیل می باشد. دستگاه تلفن همراه ضد لک است. و این بدان معناست که دیگر نگران ریختن گاه و بی گاه آب و یا دیگر مایعات روی صفحه نمایش تلفن همراهتان نخواهید بود. پیش از این، سیستم عامل اجرایی روی Moto G4 Play اندروید Marshmallow بود. اما چند هفته است که سیستم عامل آن به Noughat ارتقاء یافته است. علاوه بر GSM، نسخه باز شده G4 Play از شبکه های CDMA مانند Sprint و Verizon پشتیبانی می کند.

  • Alcatel POP 4 Plus

دستگاه تلفن همراه دیگر با فلش دوربین جلو تحت عنوان POP 4 Plus می باشد که نسخه بروزتر POP 4 با صفحه نمایش بزرگتر و رم بیشتر است. سیستم عامل اجرا شده بر روی این تلفن همراه اندروید 6.0 Marshmallow بوده و همراه با حافظه داخلی قابل ارتقاء 16 گیگابایت می باشد. همچنین در پائین صفحه نمایش آن یک سنسور اثر انگشت کوچک وجود دارد.

  • (Alcatel Pixi 4 (6

 

دستگاه تلفن همراه 6 اینچ Pixi 6 بخصوص کیفیت و رزولوشن 720p آن در معرض توجه عموم است. البته این تلفن همراه با پردازنده ضعیف و رم 1 گیگابایت مسلما جزء برترین ها نیست اما کاربران با آن مشکلی ندارند. بخصوص که سیستم عامل اجرایی آن اندروید Marshmallow 6.0 می باشد. و همچنین تلفن همراه از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و یک باتری قابل تعویض دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین تلفن همراه ها تا سقف 150$ در سال 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *