گوشی سامسونگ Galaxy F14 5G راهی بازار شد

گوشی سامسونگ Galaxy F14 5G راهی بازار شد

سامسونگ اخیراً از گوشی هوشمند گلکسی F14 5G در هند رونمایی کرده، یک گزینه مقرون به صرفه 5G که مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش با وضوح بالا و نرخ نوسازی 90 هرتز، باتری بزرگ و سیستم دوربین دوگانه در عقب است. به تازگی فروش این مدل خوش قیمت سامسونگ در بازار شروع شد.

سامسونگ گلکسی F14 5G را با دو مدل ذخیره سازی در هند عرضه کرده است. مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و قیمت آن 12990 روپیه است. علاوه بر این، یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که با قیمت 14490 روپیه به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ سبز، مشکی و بنفش ارائه می شود.

در سوی دیگر این گوشی 5G دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز است. نمایشگر همچنین دارای یک طراحی Infinity V بوده و پوشش شیشه Corning Gorilla Glass 5 به محافظت آن می پردازد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند انتظار یک تجربه تماشای با کیفیت بالا و رنگ‌های شفاف و زنده را داشته باشند.

در قسمت سخت افزاری، گلکسی F14 5G به تراشه Exynos 1330 سامسونگ مجهز شده که تحت فرآیند 5 نانومتری ساخته شد. تا 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد که می توان از طریق افزایش رم مجازی تا 12 گیگابایت آن را ارتقا داد. این تضمین می کند که کاربران فضای کافی برای ذخیره عکس ها، فیلم ها و برنامه های خود را دارند.

این گوشی به صورت پیش فرض دارای رابط کاربری One UI Core 5.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است. سامسونگ همچنین وعده داده است که دو به‌روزرسانی بزرگ و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه ارائه می کند تا اطمینان حاصل شود کاربران می‌توانند با آخرین نرم‌افزار به‌روز باشند.

در قسمت عقب، گلکسی F14 5G دارای سیستم دوربین دوگانه بوده که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می شود. در حالی که دوربین اولتراوایدی وجود ندارد، کاربران همچنان می توانند منتظر عکس های با کیفیت بالا با جزئیات غنی و رنگ های زنده باشند. در جلو، دستگاه مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بوده که درون قسمت ناچ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  پیش فروش سری گلکسی اس 23 و رکوردشکنی در هندوستان

یکی از ویژگی های برجسته گلکسی F14 5G باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی آن بوده که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی دارد. متأسفانه آداپتور شارژ در جعبه موجود نیست. با این حال، دستگاه دارای حسگر اثرانگشت جانبی و قابلیت حسگر تشخیص چهره است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی سامسونگ Galaxy F14 5G راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *