انتشار تصاویری رسمی از گلکسی نوت 9 سامسونگ

گلکسی نوت 9

همانطور که می دانید کمتر از 3 هفته ی دیگر به رونمایی پرچمدار فبلت های سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 باقی نماینده است و تاکنون شایعات زیادی در خصوص این فبلت محبوب در فضای مجازی منتشر شده است و طرفداران این کمپانی تاکنون اطلاعات ضد و نقیض زیادی درخصوص این فبلت دریافت کرده اند. اکنون چند هفته بیشتر تا زمان رونمایی این فلبت پرحاشیه باقی نماینده و بسیاری از علاقمندان سری نوت این کمپانی منتظر انتشار تصاویر و مشخصات رسمی آن هستند.

با اینکه تاکنون رندرهای بسیاری از پرچمدار آینده سری نوت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است، امروز شاهد منتشر شدن تصاویر واقعی از این فبلت هوشمند هستیم. با تصاویر واقعی منتشر شده از گلکسی نوت 9 که طراحی پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می گذارد، اکنون دیگر نقطه ی ابهامی در خصوص نوت 9 باقی نمانده است. اکنون برای اولین بار است که با نمونه واقعی این گوشی هوشمند روبرو شده ایم. تصاویر منتشر شده تفاوت زیادی با رندرهای انتشار یافته از این دستگاه ندارند.

گلکسی نوت 9

این تصاویر واقعی توسط کاربر SamsungMobile.News انتشار یافته که در یکی از این تصاویر صفحه نمایش فبلت آینده کره ای ها شکسته است. در این تصاویر شاهد حضور شماره مدل این گوشی هوشمند نیز هستیم که به طور قطع تایید می کند واقعا با نوت 9 سامسونگ روبرو هستیم. پیش تر شماره مدل آن در گیک بنچ نیز اعلام شده بود. فبلتی که در این تصاویر مشاهده می کنید دارای شماره مدل SM-N960U می باشد. سال گذشته کمپانی سامسونگ از گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950 رونمایی به عمل آورده بود.

با مشاهده این تصاویر طراحی پنل پشتی فبلت سامسونگ تفاوتی با رندرهایی که پیشتر انتشار یافته بود، ندارد. دوربین اصلی نوت 9 سامسونگ به صورت افقی قرار گرفته است و در زیر آن حسگر اثر انگشت مشاهده می گردد. برچسبی که بر روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است، IMEI و شماره مدل این فبلت را به نمایش گذاشته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy Tab S9 در زمینه نرم افزاری تغییری ندارند

نظرات در مورد : انتشار تصاویری رسمی از گلکسی نوت 9 سامسونگ

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نوت 9 گوشی خیلی خوبی باید باشه ولی من طراحی پشت این گوشی رو نمی پسندم. بنظرم اس 9 پلاس ظاهر بهتری داره