گوشی جدید پیکسل گوگل بزودی معرفی می شود

گوشی جدید پیکسل گوگل بزودی معرفی می شود

گوگل در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید پیکسل است. بر اساس گمانه زنی ها، این دستگاه می تواند یک ضربه واقعی باشد. این در صورتی است که با تمام ویژگی های مناسب و همچنین قیمت مناسب همراه باشد. توسعه دهنده Kuba Wojciechowski یک بار دیگر اطلاعات گسترده ای در مورد یک گوشی هوشمند گوگل با اسم رمز “Lynx” در توییتر منتشر کرده است. این بار او آخرین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل را جدا کرد. او به گوشی هوشمندی با نام “Lynx” برخورد کرد. البته این فقط یک اسم رمز است. این کد همچنین نشان می دهد که این دستگاه “میان رده” است.

پیش از این نیز شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است این یک نوع “Ultra” از سری پیکسل 7 باشد. بنابراین، با وجود قاب پشتی سرامیکی، این دستگاه یک دستگاه میان رده خواهد بود. با این حال، “Pixel 7a” باید با تجهیزات بسیار چشمگیر عرضه شود.
صحبت از نمایشگر OLED از سوی گوگل است. قرار است نمایشگری بسیار روان با رزولوشن فول اچ دی و نرخ رفرش تا 90 هرتز ارائه دهد. درایورهای دوربین به ویژه اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند. صحبت از سونی IMX787 (64 مگاپیکسلی) است. همچنین گزارش هایی از سنسور دوربین سونی IMX712 (احتمالاً 13 مگاپیکسل) در پشت وجود دارد. حسگر GN1 سامسونگ که قبلا ذکر شد ظاهرا حذف شده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Google Tensor G2 دوباره باید در زیر کاپوت نصب شود. SoC هشت هسته ای نیز توسط سامسونگ با فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است. این بر اساس یک تراشه سامسونگ است اما تعدادی از تنظیمات خود گوگل را دارد. این به ویژه در زمینه های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است. هنوز اطلاعاتی از ظرفیت حافظه اصلی در دست نیست.

به طور کلی، “Pixel 7a” حتی بهتر از Pixel 7 به نظر می رسد. اگر گوگل با قیمت زیر 500 دلار در اینجا کار می کند، می توانید یک پرفروش واقعی پیدا کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی گوگل پیکسل 3a

نظرات در مورد : گوشی جدید پیکسل گوگل بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *