نسخه خاص حافظه Xiaoxin Solid State U لنوو معرفی شد

نسخه خاص حافظه Xiaoxin Solid State U لنوو معرفی شد

لنوو از راه اندازی درایو USB جدید حالت جامد خبر داده است. دستگاه با نام Xiaoxin Solid State U Disk Skateboard Limited Edition یک درایو کوچک و قابل حمل است که ظرفیت ذخیره سازی 128 گیگابایتی را ارائه می دهد. بنابراین برای ذخیره فایل های حجیم و داده های مهم عالی است.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این درایو طراحی منحصر به فرد اسکیت بورد آن است که نه تنها آن را چشم نواز می کند، بلکه امکان چرخش بدنه درایو را نیز فراهم می کند و باز و بسته شدن آن را آسان می کند. علاوه بر این، درایو دارای یک رابط دوگانه USB-A و Type-C است که به آن اجازه می دهد با دستگاه های مختلف و در سناریوهای مختلف استفاده استفاده شود.

درایوهای USB سنتی دارای سرعت خواندن و نوشتن 20 تا 30 مگابایت بر ثانیه هستند و برخی از درایوهای پرسرعت سرعت خواندن 150 مگابایت بر ثانیه را ارائه می دهند. با این حال، دیسک U حالت جامد Xiaoxin Lenovo با ارائه سرعت خواندن تا 400 مگابایت بر ثانیه خود را متمایز می کند. این امر از طریق استفاده از تراشه کنترل اصلی پیشرفته تر و ذرات حافظه فلش با کارایی بالا، که قادر به ارائه همان سطح عملکرد یک هارد دیسک حالت جامد هستند، به دست می آید.

دیسک U حالت جامد Xiaoxin یک انتخاب عالی برای کسانی است که خواهان انتقال سریع و مطمئن اطلاعات هستند. البته لنوو هنوز تاریخ عرضه یا قیمت این محصول را اعلام نکرده است. با این وجود، هر کسی که به این درایو علاقه مند است می تواند منتظر به روز رسانی های بیشتر باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لنوو از هدفون Legion E510 7.1 رونمایی کرد

نظرات در مورد : نسخه خاص حافظه Xiaoxin Solid State U لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *