گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold اواخر سال 2023 معرفی می شود

گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold اواخر سال 2023 معرفی می شود

گوگل با عرضه Pixel Fold که بیشتر شبیه Find N2 و Galaxy Z Fold4 قبل از آن است، بزرگترین تأثیرات را در بازار صفحه نمایش انعطاف پذیر منعکس کرد. با این حال، ممکن است یکی از برندهای بعدی که وارد این فضا می شود، در سال 2023 این صنعت را دنبال نکند.

از یک بخش، به نظر می رسد نمایشگر اصلی 7.3 اینچی امولد Z60 Fold در اولین رندر فاش شده خود به سمت بیرون خم شده، بدون اینکه صفحه نمایش پوششی در چشم باشد. این ممکن است نشان دهنده استفاده از همان فرم فاکتوری باشد که نسل اول Mate Xs هوآوی به جای آخرین Mate X3 آن دارد.

علاوه بر این، جانشین ادعایی Z50 Ultra به‌عنوان یک حفره برای دوربین‌های اصلی خود در نیمی از نمایشگر به تصویر کشیده می‌شود. بر این اساس، به نظر رسیده Nubia با سخت‌افزاری شروع می‌کند که می‌تواند در نسل اول تاشو به‌روزتر باشد.

این مایه شرمساری است، زیرا گفته می شود شرکت مادر این برند ZTE روی پیشرفته ترین جایگزین تاکنون همکاری کرده است. در دیگر خبرها طبق اطلاعات منتشر شده، Nubia Z60 Fold از یک صفحه نمایش تاشو 7.3 اینچی AMOLED بهره می برد. با قضاوت از اندازه نمایشگر، می‌توان انتظار داشت که دستگاه تاشو به سبک کتابی شبیه Galaxy Z Fold 4 باشد. با این حال، مشخصات صفحه نمایش بیرونی در حال حاضر مشخص نیست. این گوشی می تواند از چیپست سری اسنپدراگون 8 استفاده کند که احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 2 یا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. این چیپست با 12 گیگابایت رم همراه خواهد شد.

گفته می شود که Nubia Z60 Fold در دو نوع حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت در دسترس خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی کند. همچنین ممکن است از شارژ بی سیم پشتیبانی نماید. جزئیات بیشتر در مورد دستگاه مشخص نیست.

در دیگر خبرها Nubia Z50 سال گذشته در ماه دسامبر معرفی شد و این شرکت اخیراً یک مدل Ultra را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و سیستم دوربین توانمند، که سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در صدر آن قرار گرفته، معرفی شد. نه تنها سخت افزار چشمگیر، بلکه Z50 همچنین دارای طراحی زیبا با پنل منحنی است. اکنون، این شرکت نسخه ویژه ای از این گوشی را با نام Mountain Life edition با چرم نایلونی بالستیک در عقب عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید  گوشی نوبیا Z60 Ultra در راه است

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه تصمیمی داشته و چگونه محصولی معرفی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو نوبیا Z60 Fold اواخر سال 2023 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *