گوشی OnePlus Ace 2 و آشکار شدن مشخصات آن

گوشی OnePlus Ace 2 و آشکار شدن مشخصات آن

OnePlus امروز تایید کرد که OnePlus 11 را در تاریخ 4 ژانویه در چین معرفی خواهد کرد. سازنده چینی همچنین در حال کار بر روی OnePlus Ace 2 است که احتمالاً در بازار جهانی به OnePlus 11R تغییر نام خواهد داد. امروز، Tipster Digital Chat Station مشخصات کلیدی Ace 2 را به اشتراک گذاشت.

زیر کاپوت، OnePlus Ace 2 دارای چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. برای عکاسی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد داشت.

درز اطلاعاتی در مورد بازه زمانی عرضه OnePlus Ace 2 وجود ندارد. در حالی که OnePlus 11 قرار است در 4 ژانویه عرضه شود، Ace 2 ممکن است در تاریخ دیگری وارد بازار شود. این دستگاه احتمالاً در بازار جهانی به OnePlus 11R تغییر نام خواهد داد.

گزارش های دیگر حاکی از آن است که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. برای عکس های سلفی، یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (Sony IMX890) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. Ace 2 احتمالا تا 16 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد. ممکن است از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی بگیرد. احتمالاً با سیستم عامل اندروید 13 و ColorOS 13 در بازار چین از پیش بارگذاری شده است. برای امنیت، Ace 2 دارای اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

در بازار چین، انتظار می‌رود OnePlus Ace 2 با Realme GT Neo 4، iQOO Neo 7 Racing Edition و Redmi K60 Pro رقابت کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا شرکت وان پلاس از محصول خود رونمایی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس از گوشی OnePlus Ace 3 رونمایی کرد

نظرات در مورد : گوشی OnePlus Ace 2 و آشکار شدن مشخصات آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *