آنر MAGIC جدید با SNAPDRAGON 8+ در راه است

آنر MAGIC جدید با SNAPDRAGON 8+ در راه است

آنر قبلاً اعلام کرده است که رویداد عرضه محصول جدیدی را در 23 نوامبر برگزار خواهد کرد. برند سابق هوآوی در این کنفرانس از گوشی هوشمند صفحه تاشو جدید خود رونمایی خواهد کرد. ما در مورد Honor Magic Vs کاملاً جدید صحبت می کنیم که با چند ارتقاء نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می شود.

امروز یکی از کارشناسان Weibo جزئیاتی را درباره این گوشی فاش کرد. لیست مشخصات از منبعی تهیه شده است که همیشه اطلاعات دقیقی را ارائه کرده است. بنابراین لیست زیر را می توان قابل اعتماد دانست.

یکی از تغییرات عمده استفاده از پلتفرم پرچمدار فعلی کوالکام است. در زیر کاپوت، Honor Magic Vs میزبان اسنپدراگون 8 نسل 2 نخواهد بود. در عوض، همچنان از اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده خواهد کرد. اما این انتخاب منطقی است زیرا همانطور که در بالا ذکر شد، این گزینه بعدی نیست. نسل گوشی های هوشمند صفحه تاشو این شرکت.

به غیر از آن، یک راه حل با باتری دوگانه شامل سلول های 2030 و 2870 میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت. این باتری از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند. فاش کننده همچنین گفت که Honor Magic Vs طراحی لولا جدیدی خواهد داشت. دومی بدن را سبک تر می کند، در حالی که ساختار کلی بسیار بهینه می شود. به عبارت ساده تر، دستگاه سبک تر و نازک تر خواهد بود.

اما اینها تنها پیشرفت های قابل توجهی خواهند بود. بقیه گوشی بدون تغییر باقی می ماند. این بدان معناست که Honor Magic Vs با صفحه نمایش 2K با نرخ تازه سازی بالا عرضه می شود. همانطور که به یاد دارید، مدل اصلی دارای یک صفحه نمایش 7.9 اینچی با پشتیبانی از نرخ تجدید 90 هرتز است. جدای از این، صفحه نمایش از طراحی سوراخ پانچ استفاده می کند. در مورد اعداد خاص، پیکسل های صفحه نمایش 2272*1984 است، در حالی که نسبت صفحه نمایش 10:9 است. حتی این مدل با فناوری لولای افت آب شناور فوق نازک ثبت شده عرضه شد. دومی باعث شد گوشی در حالت تا شدن 14.3 میلی متر و در باز شدن 6.7 میلی متر نازک باشد.

به تازگی، این شرکت ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرده است که نشان می دهد Honor Magic Vs از طراحی تاشو به سمت داخل با قاب میانی طلایی استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام Honor Band 7 راهی بازار شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر MAGIC جدید با SNAPDRAGON 8+ در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *