گوشی تاشو میزو بزودی از راه می رسد

گوشی تاشو میزو بزودی از راه می رسد

اکثر مردم هنوز از تلفن های هوشمند ساده استفاده می کنند، اما اخیراً تبلیغات زیادی در مورد گوشی های هوشمند تاشو منتشر شد. بدیهی است که برندهای بیشتری وارد این گروه از گوشی های هوشمند منحصربفرد شوند. اخیراً Tecno را شاهد بودیم که وارد این حوزه شده و حال به نظر رسیده میزو هم قصد دارد وارد این عرصه شود.

برنامه‌های Meizu برای عرضه یک گوشی هوشمند تاشو پنهان نبوده زیرا یکی از مدیران ارشد این برند اخیراً موضوع را تایید کرد. او بیان داشت که این شرکت اولین دستگاه تاشو را تا پایان سال جاری عرضه می کند. در حالی که جزئیات بیشتری در مورد این محصول فاش نشده، یک پتنت گوشی هوشمند Meizu با طراحی تاشو را به نمایش می گذارد.

 این گوشی تاشو دارای طراحی شبیه به گلکسی زد فلیپ سامسونگ است و آن را کاملا شبیه به گوشی های گلکسی زد فلیپ سامسونگ می کند. با توجه به طراحی پتنت، مکانیسم لولای دستگاه به گونه ای طراحی شده که باز و بسته کردن گوشی را به طور موثر آسان می کند. جالب اینجاست که به نظر رسیده Meizu موفق شده فاصله بین دو نیمه گوشی را در هنگام بسته شدن کاهش دهد و این امر می تواند نشان دهنده طراحی لولای بهبود یافته شرکت باشد.

گوشی تاشو میزو بزودی از راه می رسد

Meizu یک برند باتجربه گوشی های هوشمند بوده که از ژانویه 2007 وارد تجارت گوشی شد. در حالی که زمانی یکی از بازیگران اصلی در چین بود، این شرکت از آن زمان به رقبایی مانند شیائومی و اوپو جایگاه خود را از دست داده است. با این حال، برند برنامه‌هایی برای بازگشت به بازار دارد و امیدوار است در سه سال آینده جایگاه خود را در بین 5 رتبه برتر کسب کند. به نظر می‌رسد آخرین سری پرچم‌دار میزو، میزو 20، محصول امیدوارکننده‌ای باشد که می‌تواند به عنوان سکوی پرشی برای این برند بوده، اما واضح است که برنامه برند کمی دشوار است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه میزو چیست و آیا محصولی امیدوارکننده معرفی خواهد کرد یا خیر. بنابراین باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند. میزو چند سالی فعالیت خود را در زمینه گوشی محدود کرده و حال قرار است بزودی آن را در عرصه های دیگری شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید  سری Meizu 20 در Geekbench رویت شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی تاشو میزو بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *