نزدیکترین پمپ بنزین و گاز به من

نزدیکترین پمپ بنزین به من

شاید تاکنون برایتان پیش آمده باشد با کمبود سوخت مواجه شده باشید. اگر بتوانیم با وسیله ای مانند پمپ بنزین یاب نزدیک ترین پمپ بنزین و پمپ گاز را پیدا کنیم از اهمیت بسیاری برخوردار است. شرکت پتروشیمی فراورده های نفتی کشور در یک ابتکاری نو اپلیکیشنی را برنامه نویسی کرد. این اپلیکیشن نویدی برای افرادی است که همیشه با کمبود سوخت مواجه هستند.  با افزایش جمعیت و ساخت ساختمان های بیشتر بی شک جایگاه های سوخت بیشتری ساخته خواهند شد. وجود این اپلیکیشن به راننده کمک می کند تا نزدیک ترین جایگاه پمپ گاز را پیدا کند.

نزدیک ترین پمپ بنزین تهران

اگر ماشین داشته باشید حتماً روشن شدن چراغ سوخت خود را دیده اید. امکان دارد به هر دلیلی به تهران سفر کرده باشید یا در آنجا اقامت دارید. اگر پمپ بنزین یاب نداشته باشید و چراغ سوخت شما روشن شد چکار باید کرد. بهترین ایده آن است به نزدیک ترین جایگاه پمپ گاز یا هر سوخت مصرفی دیگر ماشین خود مراجعه کنید.

این جایگاه ها مکان های خدماتی هستند که برای همه مردم ساخته شده اند. اگر این جایگاه وجود نداشت بی شک حمل و نقل نیز صورت نمی گرفت. این جایگاه با توجه به امتیازی که ادارات مربوطه به او می دهند می تواند همه یا یکی یا… نوع سوخت را به عموم مردم ارائه نماید. در این مکان به وسیله کارت سوخت خودروی خود و هزینه متناسب با سوخت دریافتی از خدمات آنها می توان بهره برد. قابل توجه است تمام جایگاه های سوخت تهران فراورده های نفتی با یورو ۴ را به مردم ارائه می دهند.

می توانید از اپلیکیشن های نقشه هم برای پیدا کردن نزدیک ترین پمپ بنزین و پمپ گاز استفاده کنید ، گوگل مپس ، اپلیکیشن نشان و بلد می توانند برای پیدا کردن نزدیک ترین پمپ بنزین و گاز به شما کمک کنند.

پمپ بنزین یاب آنلاین

پمپ بنزین یاب این قابلیت را دارد علاوه بر آدرس جایگاه بنزین، جایگاه پمپ گاز و گازوئیل را نیز نمایش دهد. برنامه را می توان هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین استفاده کرد. اگر به صورت آنلاین از این برنامه استفاده می کنید جالب است بدانید غیر از آدرس، این اپلیکیشن قادر است راهنمای مسیریاب شما باشد. این قابلیت منحصر به فرد روی نقشه نمایش داده می شود.

در اپلیکیشن کنونی می توان بر روی MAP علاوه بر مسیر یابی، جایگاه های سوخت را نیز مشخص کند. مزیت به روز بودن اپلیکیشن از طرف شرکت پتروشیمی نفت سبب می شود هرگز بی سوخت نباشید.

قابلیت های سامانه پمپ بنزین یاب

اگر تا کنون به سامانه پمپ بنزین یاب مراجعه نکرده اید حتماً سری بزنید. بی شک روزی این سامانه درد شما خواهد خورد. به کمک این سامانه شما می توانید همه جایگاه های پمپ گاز، گازوئیل و LPG را بیابید‌. در این سامانه شما به چند روش می توانید اپلیکیشن مسیریاب را نصب کنید. در نهایت هرگز در مسیر راهتان بی سوخت نخواهید بود. این برنامه قادر است نزدیک ترین جایگاه سوخت را به مکان شما اعلام نماید.

برای بهره‌وری از این برنامه ابتدا در یک مکان بدون حرکت به بایستید. گوشی یا وسیله ای که برنامه روی آن نصب شده است را روشن کنید. حال GPS دستگاه را فعال کنید. سپس مسیریاب را فعال نمایید تا شروع به سرچ کردن نزدیک ترین جایگاه پمپ گاز باشد‌. در نهایت لیستی از جایگاه ها با آدرس و مسافت را برای شما به نمایش می گذارد.

قابلیت این سایت این گونه است که شما می توانید فقط یک سوخت یا همه سوخت ها را برای جستجو انتخاب کنید. از مزیت های این سامانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کل کشور را پوشش می دهد و اطلاعات همه جایگاه های کشور را در خود دارد.
  • همیشه این سامانه در حال بروز رسانی است.
  • استفاده از GPS و آنتن مخابراتی در این سامانه.
  • قابل نصب در تمام سیستم عامل های اندروید جدید و قدیم.
  • به صورت آنلاین می توان به عنوان مسیر یاب نقشه از آن بهره برد.
  • انتخاب نوع سوخت مورد نیاز برای جستجوی جایگاه.
  • اطلاعات این سامانه از اطلاعات کلی و جزئی چون آدرس، تلفن، ایمیل و …. مربوط به هر جایگاه سوخت برخوردار است.

نزدیک ترین پمپ بنزین به مکان من

برای یافتن نزدیک ترین جایگاه سوخت محل خود فقط کافی است که پمپ بنزین یاب را نصب کنید. با نصب این برنامه می توان مسافت و اطلاعات کاملی از پمپ گاز، پمپ گازوئیل و غیره را کسب نمایید.

جایگاه پمپ بنزین

پمپ بنزین یاب برای یافتن جایگاه پمپ گاز و غیره کاربرد دارد. اما این جایگاه سوخت چیست؟

در واقع جایگاه سوخت مکانی است که سوخت لازم را به خودرو های مختلف ارائه می دهد. این مکان نام های متنوعی از جمله ایستگاه سرویس، ایستگاه گاز، ایستگاه بنزین و غیره دارد. این جایگاه از مخزن بزرگی برای سوخت، دیسپنسر و تجهیزات لازم تشکیل شده است. تعریف این جایگاه را می توان این گونه بیان کرد هر مکانی که دارای یک مخزن برای نگهداری سوخت است و بتواند آن را به وسایل نقلیه دیگر انتقال دهد جایگاه سوخت می گویند.

برنامه پمپ گاز یاب

پیدا کرد پمپ گاز به وسیله برنامه پمپ بنزین یاب چگونه است؟ آیا تا کنون این برنامه را نصب کرده اید؟ خاطر نشان می کنم با نصب این اپلیکیشن شما می توانید در کمترین زمان آدرس نزدیک ترین جایگاه پمپ گاز را بیابید. این برنامه تمام جایگاه های سوخت در سرتاسر کشور را در خود جای داده است. برنامه پمپ گاز یاب در خود اطلاعاتی از ۱۲۰۰ مکان پمپ گاز و ۱۰۰۰ مکان پمپ بنزین و CNG حتی گازوئیل را در خود جای داده است.

به جرات می توان گفت این اپلیکیشن پمپ بنزین یاب یک راهنمای عالی برای سفر است. برنامه کنونی تمام جایگاه های توزیع سوخت با آدرس آنها را در گرفته است و به صورت آفلاین نیز می توان به آن دسترسی داشت.

نزدیک ترین پمپ گاز cng به من

سامانه پمپ بنزین یاب

برای یافتن نزدیک ترین جایگاه پمپ گاز می توان از اپلیکیشن پمپ بنزین یاب بهره گرفت. این برنامه برای تمام گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند قابل استفاده است. با نصب و اجرای این مسیریاب می توانید در هر جایی از ایران که باشید بجای پرس و جو کردن جایگاه پمپ گاز و دیگر سوخت ها را پیدا کنید. قابلیت این نرم افزار به این صورت است که ابتدا نزدیک ترین مکان به شما را معرفی می کند. اگر حافظه گوشی شما کم است باید گفت این برنامه فضای زیادی را در بر نمی گیرد. با حجم کم و به روز بودن اطلاعات، می توان از این برنامه بهره گرفت.

نزدیک ترین پمپ گاز ال پی جی

تا کنون به این فکر کرده اید آیا جایگاه گاز ال پی جی در نزدیک منزل شما وجود دارد یا خیر؟ آیا می توان با پمپ بنزین یاب مکان آنها را شناسایی کرد؟ اصلاً این گاز چیست و چه کاربردی دارد؟ در حقیقت گاز مایع یا LPG یکی از اعضای خانواده نفت است. این گاز در درست کردن غذا و موارد زیاد دیگر، کاربرد دارد. LPG کاملاً بی رنگ است و از پروپان، پروپیلن بوتان و بوتن تشکیل شده است.

از مزیت های LPG می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از طریق گاز طبیعی گاز مایع یا LPG حاصل می شود.
  • باید دقت شود این گاز قابل اشتعال است و در اثر کوچک‌ترین حرارت یا شعله منفجر می شود.
  • برای راه اندازی جایگاه سوخت LPG نیاز به سرمایه زیاد نیست زیرا تجهیزات آن بسیار مقرون به صرفه است.
  • از قابلیت های این گاز این است در صورت خنک بودن به گاز مایع تبدیل می شود. در نتیجه حمل و نقل و ذخیره سازی آن آسان است.
  • این گاز بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد.

دانلود اپلیکیشن نزدیکترین پمپ بنزین و گاز

اگر می خواهید اپلیکیشن پمپ بنزین یاب را دانلود کنید می توانید از لینک زیر این اپلیکیشن اندرویدی رو دانلود و نصب نمایید.

دانلود اپلیکیشن

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نزدیکترین پمپ بنزین و گاز به من

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *