گزینه های رنگی ساعت Galaxy Watch 5 آشکار شد

گزینه های رنگی ساعت Galaxy Watch 5 آشکار شد

با نزدیک‌تر شدن به رویداد بزرگ بعدی سامسونگ، افشا اطلاعات در مورد دستگاه‌های آینده این کمپانی سرعت بیشتری گرفت. ما انتظار داریم که این شرکت از نسل بعدی گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 در طی رویداد Galaxy Unpacked ماه آگوست رونمایی کند. علاوه بر این، سامسونگ احتمالاً Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro را در کنار تاشوهای جدید خود به نمایش خواهد گذاشت.

در طول چند هفته گذشته، ما چیزهای زیادی در مورد این دستگاه های Galaxy آینده، از جمله جزئیات در مورد مشخصات سخت افزاری، تغییرات طراحی و موارد دیگر، دریافت کردیم. در رابطه با سری گلکسی واچ 5، می‌دانیم که سامسونگ باتری‌های بزرگ‌تری را در ساعت‌های هوشمند آینده‌اش به کار خواهد گرفت و سرعت شارژ سریع را تقریباً دو برابر خواهد کرد.

علاوه بر این، متوجه شدیم گلکسی واچ 5 پرو یک مدل پریمیومی بوده که ممکن است دارای شیشه یاقوت کبود و قاب تیتانیومی باشد. افشاگری ها همچنین تایید کرده اند که سامسونگ دو نوع سایز از گلکسی واچ 5 ساده را عرضه خواهد کرد، در حالی که مدل پرو تنها در یک گزینه سایز عرضه خواهد شد. اکنون، افشاگری جدید از Evan Blass جزئیات سایز را تایید می کند و گزینه های رنگی را که می توانید با Galaxy Watch 5 و Galaxy Watch 5 Pro شاهد باشید، نشان می دهد.

طبق اطلاعات فاش شده، سامسونگ برای هر مدل از سری گلکسی واچ 5 چند گزینه رنگی ارائه خواهد کرد. هر دو مدل گلکسی واچ 5 در رنگ‌های نقره‌ای و گرافیتی عرضه می‌شوند که مدل کوچک‌تر یک گزینه طلایی صورتی اضافی و مدل بزرگ‌تر دارای رنگ‌بندی انحصاری یاقوت کبود هم دارد. از طرف دیگر، گلکسی واچ 5 پرو در دو رنگ تیتانیوم مشکی و تیتانیوم خاکستری در دسترس خواهد بود. رنگ‌های گلکسی واچ 5 پرو شایعات قبلی درباره استفاده سامسونگ از مواد درجه یک مانند شیشه یاقوت کبود و تیتانیوم در مدل گران‌قیمت را تایید می‌کند.

سامسونگ هیچ اطلاعات رسمی در مورد سری گلکسی واچ 5 فاش نکرده است. اما ما انتظار داریم که این شرکت در هفته های منتهی به مراسم رونمایی برخی از جزئیات را به اشتراک بگذارد. در اخباری مرتبط اطلاعات پایگاه داده رگولاتور 3C تایید می کند که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی Z Flip4 باتری بزرگ تری نسبت به مدل فعلی دریافت خواهد کرد. به طور دقیق تر، ظرفیت 3595 میلی آمپر ساعت در مقابل 3300 میلی آمپر ساعت برای Flip3 خواهد بود. این افزایش خوبی است، اما هنوز مشخص نیست که آیا سرعت شارژ بر این اساس بهبود خواهد یافت یا خیر.

بیشتر بخوانید  رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ را بصورت آنلاین مشاهده کنید .

به یاد بیاورید که Flip4 چیپست Snapdragon 8 Gen 1+ را دریافت خواهد کرد که باید نسبت به پلتفرم پرچمدار فعلی کوالکام در مصرف انرژی کارآمدتر باشد. اما در عین حال، فرکانس های آن بالاتر است، بنابراین مصرف انرژی به صورت مطلق ممکن است کاهش نیابد.

مانند گلکسی Flip3، فلیپ 4 دارای یک باتری است که به دو سلول تقسیم می شود. ظرفیت اولی 1040 میلی آمپر ساعت و دومی 2555 میلی آمپر ساعت خواهد بود. آخرین داده‌ها این گوشی هوشمند را به صفحه‌نمایش خارجی کمی بزرگ‌تر و نسبت ابعاد کمی متفاوت از نمایشگر اصلی نسبت می‌دهند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزینه های رنگی ساعت Galaxy Watch 5 آشکار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *