گوشی Galaxy Z Flip4 و کسب تاییدیه FCC

گوشی Galaxy Z Flip4 و کسب تاییدیه FCC

تنها چند روز پس از اینکه Galaxy Z Fold4 در پایگاه داده FCC ظاهر شد، اکنون نوبت به Galaxy Z Flip4 رسیده است. طبق معمول، گواهی به تنهایی اطلاعات کمی در مورد مشخصات یا اطلاعات مهم ارائه می دهد. این یک آزمایش بسیار فنی از شبکه و توانایی های شارژ دستگاه است. Galaxy Z Flip4 با شماره مدل SM-F721U از Wi-Fi 802.11a/n/ac/ax، 5G (هر دو زیر 6 گیگاهرتز و mmWave) و شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی زد فلیپ 4 دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی بوده که 400 میلی آمپر ساعت بزرگتر از نسل قبلی بوده و از شارژ 25 واتی پشتیبانی می کند و بالاتر از 15 وات آهسته گوشی قدیمی محسوب می شود. از نظر پردازنده، Flip4 دارای یک اسنپدراگون 8+ نسل 1 با 8 گیگابایت رم خواهد بود. از نظر نمایشگر، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و وضوح 1080پیکسلی خواهد بود. در قسمت بیرونی، ممکن است یک پنل 2.1 اینچی AMOLED در کار باشد.

Galaxy Z Flip4 احتمالاً در روز 10 آگوست همراه با Galaxy Z Fold4 و Galaxy Watch5 معرفی خواهد شد. در اخباری مرتبط انتظار می رود که سامسونگ به زودی مجموعه ردیاب های تناسب اندام Galaxy Fit خود را با عرضه Galaxy Fit 3 به روز کند. بند هوشمند جدید جانشین Galaxy Fit 2 خواهد شد که تقریباً دو سال پیش عرضه شد.

طبق آخرین پست انجمن، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی فیت 3 را اواخر امسال عرضه کند. اگرچه، جدول زمانی دقیق رونمایی و عرضه ناشناخته باقی مانده است. همچنین، این احتمال وجود دارد که شرکت کره ای عرضه را به تاخیر بیاندازد و آن را به اوایل سال 2023 موکول کند. در صورت تایید تاخیر، ممکن است در کنار سری گلکسی S23 از راه برسد.

همچنین پیشنهاد می شود که Galaxy Fit 3 با قیمت مقرون به صرفه ای عرضه شود و ممکن است تنها 3000 روپیه قیمت داشته باشد تا با قیمت Galaxy Fit 2 مطابقت پیدا کند. برای یادآوری، Fit 2 در هند با قیمت 3999 روپیه عرضه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  استقبال بزرگ از سری گلکسی اس 24 در هند

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Flip4 و کسب تاییدیه FCC

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *