افشا مشخصات سری گوشی تکنو Spark 10

افشا مشخصات سری گوشی تکنو Spark 10

اوایل امروز، Tecno گوشی هوشمند Spark 10 5G را در هند معرفی کرد. هفته گذشته، این برند اسپارک 10 پرو را در این منطقه رونمایی کرده است. در اوایل این ماه، شرکت تکنو سه دستگاه را در سری Spark 10 تأیید کرده بود. از آنجایی که دو دستگاه این مجموعه قبلاً معرفی شده اند، تنها Spark 10 (احتمالاً نسخه 4G) و Spark 10C هنوز معرفی نشدند. اکنون، وب‌سایت رسمی Tecno فهرستی از هر دو گوشی (Spark 10، 10C) را همراه با مشخصات کلیدی منتشر کرده است.

به نظر می رسد تکنو Spark 10 با Spark 10 5G که در هند معرفی شد، متفاوت باشد. Spark 10 دوگانه با طراحی جعبه‌ای و ماژول دوربین عقب آیفونی عرضه می‌شود. اسپارک 10 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی بوده در حالی که اسپارک 10C دارای لنز اصلی 16 مگاپیکسلی است که هر دو با یک دوربین ثانویه و یک فلاش LED همراه می شوند. هر دو گوشی هوشمند اسکنر اثر انگشت و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارند.

تکنو Spark 10 و Spark 10C دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح HD+، نرخ نوسازی 90 هرتز و طراحی ناچ هستند. هر دو گوشی از یک پردازنده هشت هسته ای نامشخص به همراه 8 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم مجازی استفاده می کنند. 128 گیگابایت حافظه داخلی هم وجود دارد. Spark 10 duo توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی از طریق پورت USB-C بهره می گیرد.

Spark 10 در رنگ های مشکی، آبی و سفید عرضه می شود در حالی که Spark 10C در رنگ های مشکی، آبی و سبز به فروش خواهد رسید. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هر دو گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست.

انتظار داریم بزودی تکنو محصول جدید خود را معرفی و عرضه دارد. برند هندی درصدد بوده محصول جدید را به بازار عرضه دارد. به نظر رسیده که تکنو قصد دارد مدل های جدید را پیش از آوریل معرفی کند. تکنو سابقه درخشانی در تولید گوشی های خوش قیمت داشته و محصولات آن دارای ویژگی های برجسته هستند.

شرکت تکنو می خواهد با معرفی این دو مدل نظر علاقمندان را جلب کند. ناگفته نماند که تاکنون چند مدلی از سری اسپارک 10 معرفی کرده و احتمالا بزودی باید شاهد معرفی جدید باشیم.

بیشتر بخوانید  گوشی PHANTOM X2 5G تکنو معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات سری گوشی تکنو Spark 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *