کولر برقی Anker EverFrost با قابلیت شارژ گجت

کولر برقی Anker EverFrost با قابلیت شارژ گجت

Anker از خنک کننده EverFrost رونمایی کرده است که می تواند غذاها و نوشیدنی ها را تا 42 ساعت خنک نگه دارد. خنک کننده EverFrost از طریق Kickstarter در 23 مارس راه اندازی می شود. این خنک کننده برای خنک کردن غذا و نوشیدنی در حال حرکت طراحی شده است. این دستگاه می تواند غذا را بین 25 تا 0 درجه سانتی گراد خنک کند و یک وسیله شارژی است.

خنک کننده Anker EverFrost می تواند ظرف 30 دقیقه غذا یا نوشیدنی شما را به سرعت خنک کند و دارای یک سیستم خنک کننده بسیار کارآمد است. Anker می گوید این گجت با 42 ساعت قدرت خنک کنندگی طولانی ترین خنک کننده فضای باز در بازار است. یک باتری قابل جدا شدن 299 وات ساعت انرژی مورد نیاز این گجت را تامین می کند.

می توانید باتری کولر EverFrost را تعویض کرده و از طریق یک پنل خورشیدی 100 واتی شارژ کنید که تا 3.6 ساعت طول می کشد. همچنین می توان آن را با استفاده از خروجی USB-C 60 واتی، سوکت دیواری یا سوکت ماشین شارژ کرد. به عنوان یک مزیت اضافی، باتری قابل جدا شدن EverFrost می تواند برای شارژ دستگاه های دیگر مانند تلفن هوشمند یا لپ تاپ شما استفاده شود. برنامه Anker برنامه همراه EverFrost است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا وضعیت باتری را مشاهده کرده و دمای خنک کننده گجت را کنترل کنید.

خنک کننده Anker EverFrost در سه اندازه 33 لیتری، 43 لیتری و 53 لیتری عرضه خواهد شد. همچنین دارای یک دسته کششی و چرخ برای سهولت حرکت است. از این دسته می توان به عنوان مینی میز نیز استفاده کرد. کمپین Kickstarter یک پیشنهاد فوق العاده زودرس دارد که 45٪ از قیمت EverFrost را کاهش می دهد. با این حال، جزئیات قیمت کولر مجهز به انرژی Anker EverFrost در حال حاضر در دسترس نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کولر برقی Anker EverFrost با قابلیت شارژ گجت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *