لپ تاپ قدرتمند MSI مدل Storm Tank Pro GP76 معرفی شد

لپ تاپ قدرتمند MSI مدل Storm Tank Pro GP76 معرفی شد

MSI لپ تاپ گیمینگ جدید بسیار قدرتمند Storm Tank Pro GP76 را معرفی کرده است که در چین با قیمت 2510 دلار در دسترس می باشد. MSI Storm Tank Pro GP76 مجهز به کارت گرافیک قوی انویدیا GeForce RTX 3080Ti بوده و در کنار آن پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7-12700H هم قرار می گیرد و از نمایشگر دوگانه پشتیبانی دارد.

این لپ تاپ به صفحه نمایش 17.3 اینچی 2.5K با نرخ نوسازی 240 هرتز و پوشش 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 مجهز شده است. سیستم خنک کننده Cooler Boost 5 شامل دو فن و شش لوله حرارتی است، بنابراین با وجود سخت افزاری قدرتمند نقص عملکردی نخواهد داشت و همیشه پایدار است.

لپ تاپ قدرتمند MSI مدل Storm Tank Pro GP76 معرفی شد

Storm Tank Pro GP76 به 16 گیگابایت رم DDR5 و 1 ترابایت NVMe PCIe (GEN4x4) SSD مجهز شده است. این تجهیزات شامل کارت شبکه Wi-Fi 6E، صفحه کلید SteelSeries با نور پس زمینه با صفحه کلید عددی جداگانه و کلیدهای جهت دار در اندازه کامل است.

وزن این لپ تاپ 2.9 کیلوگرم، دارای سیستم استریو با کیفیت و نرم افزار MSI Center برای تنظیمات می باشد. از هم اکنون افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های معتبر MSI آن را تهیه کنند. لپ تاپی که قدرتی در کلاس رایانه شخصی کامل داشته و مدلی ساده نیست. طراحی ظاهری این لپ تاپ نیز بسیار هیجان انگیز بوده و بدنه باکیفیتی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  MSI از سری لپ تاپ GP رونمایی کرد

نظرات در مورد : لپ تاپ قدرتمند MSI مدل Storm Tank Pro GP76 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *