گوشی آنر Magic V2 با نمایشگر سفارشی 2K LTPO همراه است

گوشی آنر Magic V2 با نمایشگر سفارشی 2K LTPO همراه است

آنر با عرضه دو گوشی هوشمند تا کنون حضور خود را در رده تاشوها تثبیت کرده است. آخرین محصول اضافه شده به خط تولید این برند Magic Vs است که چندین ویژگی قابل توجه مانند لولای بدون دنده، ساخت بادوام و پردازنده قدرتمند از راه رسید. علاوه بر این، Honor به طور فعال در حال توسعه جانشین این دستگاه، معروف به Magic V2 است. اخیراً یک افشاگر شناخته شده جزئیات جالبی را در مورد نمایشگر گوشی هوشمند تاشوی آینده به اشتراک گذاشته است.

به گفته‌ی افشاگر Digital Chat Station، گوشی آنر Magic V2 آینده از یک پنل جدید 2K LTPO ساخته شده با فرکانس بالا استفاده خواهد کرد. این یک ارتقاء قابل توجه نسبت به Magic Vs است که از پنل OLED استفاده می کند. علاوه بر این، گوشی جدید به پردازنده موبایل اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده است.

ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با چگالی بالا دو سلولی باشد که گزینه مطلوبی خواهد بود. علاوه بر این، دستگاه می تواند از شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

سایر جزئیات در مورد این تاشو، از جمله تاریخ عرضه آن، هنوز تایید شده نیست. با این حال، گوشی آینده دارای صفحه نمایش و پردازنده بهبود یافته خواهد بود، به نظر می رسد ارتقاء قابل توجهی نسبت به نسل قبلی ارائه می دهد. در مقایسه، Honor Magic V اصلی به تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است.

این گوشی دارای یک صفحه نمایش تاشو اولد 7.9 اینچی در داخل و یک صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED با رزولوشن 2560×1080 پیکسل و نرخ نوسازی خارجی 120 هرتز است. علاوه بر این، Honor Magic V از یک باتری داخلی 4750 میلی آمپر ساعتی انرژی گرفته و از شارژ سیمی 66 واتی دارد. باید دید که آیا دستگاه جدید در بخش دوربین و طراحی نیز پیشرفت هایی را به همراه خواهد داشت یا خیر.

در اخبار مرتبط Honor Pad 8 در اواخر جولای 2022 معرفی شد. نه ماه پس از معرفی اولیه، این برند اکنون مدل جدیدی از نظر حافظه داخلی را در این بازار بزرگ و پرجمعیت عرضه کرده است. نسخه جدید این محصول نه تنها ارتقاء حافظه بلکه حافظه رم را نیز به ارمغان می آورد. بیایید جزئیات را مرور کنیم.

بیشتر بخوانید  مدل جدیدی از گوشی Honor X50 در راه است

جدیدترین نسخه آنر پد 8 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. قیمت آن 1999 ین ( 290 دلار) است و از (28 آوریل) به فروش می رسد.

نسخه جدید هیچ تغییری از نظر مشخصات ندارد، بنابراین تنها حافظه داخلی جدیدی در آن پیدا می شود. Honor Pad 8 یک صفحه نمایش 12 اینچی 10 بیتی (LCD) با وضوح 2000 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 5:3 دارد. این پنل دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 87 درصدی ارائه داده زیرا با قاب های 7.2 میلی متری احاطه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی آنر Magic V2 با نمایشگر سفارشی 2K LTPO همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *