میزان فروش کمپانی های اوپو، ویوو و هوآوی با کاهش 10 درصدی روبه رو شد

اوپو، ویوو و هوآوی

تعدادی از تامین کنندگان قطعات کمپانی های چینی نظیر اوپو، ویوو و هوآوی اعلام کرده اند که میزان سفارش قطعات آن ها برای گوشی های هوشمند در سه ماهه ی اخیر به میزان 10 درصد کاهش داشته است. به گزارش برخی از خبرگزاری ها گویا میزان تقضای خرید گوشی های هوشمند در جهان با کاهش زیادی روبه رو شده است و همین امر سبب گردیده که در دستگاه های توزیعی میزان گوشی های هوشمند افزایش یابد.

تحلیلگران این گونه پیش بینی نموده اند که احتمالا میزان سفارش فروشندگان از کمپانی های تولیدکننده در نیمه ی اول سال 2018 با کاهش زیادی روبه رو خواهد بود و گویا دیگر انتظار نمی رود میزان فروش دستگاه های هوشمند همانند سال جاری باشد؛ همین موضوع سبب شده است که احتمالا بسیاری از کمپانی های تولید کننده میزان تولید دستگاه های خود را کاهش داده و بالطبع مسئله ی رکود سهام نیز مطرح خواهد بود.

اما موضوع جالب توجه این است که تنها برند چینی که تاکنون کاهشی در میزان تقاضای قطعات برای تولید گوشی های هوشمند خود نداشته کمپانی شیائومی می باشد و همچنان درحال سوددهی از فروش گوشی های خود می باشد. این کمپانی بدلیل فعالیت بسیار بالای در بازارهای آنلاین و آفلاین از این میزان رکود بازار در امان مانده و کماکان رو به پیشرفت می باشد.

بر اساس آمار منتشر شده از کمپانی شیائومی، توانسته است در سه ماهه ی سوم سال جاری به عنوان برترین فروشنده ی گوشی های هوشمند در کشور هند شناخته شده است و این موضوع در حالی است که در سه ماهه ی اول سال جاری به عنوان دومین فروشنده پس از کمپانی سامسونگ در کشور هند به شمار می آمد. کمپانی هوآوی هم اکنون به عنوان سومین کمپانی بزرگ فروشنده ی گوشی های هوشمند به حساب می آید و اکنون نیز توانسته است گوشی های هوشمند خود را با کمک اپراتورهای مخابراتی محلی آمریکای شمالی به فروش برساند و هم اکنون نیز رقابت سنگینی با کمپانی های اوپو و ویوو در بازار هند دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده اوپو رینو 11

نظرات در مورد : میزان فروش کمپانی های اوپو، ویوو و هوآوی با کاهش 10 درصدی روبه رو شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *