کاهش قیمت پراید به زیر 30 میلیون تومان

کاهش قیمت پراید

کاهش قیمت پراید | اخیرا قیمت خودروهای داخلی در بازار خودروهای ایران بسیار افزایش یافته بود و تاکنون اشخاص چنین افزایش قیمتی را تجربه نکرده بودند. در این میان قیمت کارخانه ی خودروهای داخلی نظیر پراید تقریبا نصف قیمت بازار بود ولی مسئله ای که وجود داشت این بود که کارخانه های تولیدکننده این خودرو را به صورت فوری تحویل نمی دادند و بسیاری از افراد مجبور به خرید خودرو از بازار آزاد بودند. در این میان گروه خودروسازی سایپا تاکنون دو سری پیش فروش اینترنتی برگزار نمود و توانست بسیاری از افراد را صاحب خودرو نماید.

کاهش قیمت پراید

سعید موتمنی، رییس اتحادیه اصناف نمایشگاه‌ داران و فروشندگان خودروهای تهران بزرگ در این خصوص گفت:

در ادامه روند هفته ی قبلی، قیمت‌ ها در بازار خودرو امروز هم با کاهش روبرو بود؛ به‌ صورتی که بعد از گذشت چندین ماه‌ قیمت خودرو پراید 131 به زیر 30 میلیون تومان در بازار آزاد رسید. در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بین 2 الی 4 میلیون تومان کاهش کاهش را تجربه داشته است.

کاهش قیمت پراید

ایشان در این خصوص خاطر نشان کردند:

قیمت خودرو پراید 131 از حدود 31 میلیون تومان در طول روز قبل به 29 میلیون تومان رسید. قیمت 111 نیز از حدود 35 میلیون تومان به 34 میلیون تومان و قیمت پژو 405 هم از حدود 51 میلیون تومان در روز قبل به 49 میلیون تومان کاهش قیمت داشت.

ایشان در ادامه ی صحبت های خود اعلام نمودند:

در طول هفته ی گذشته، قیمت خودروهای مونتاژ شده ی تولید داخل مانند پژو 2008 هم به صورت میانگین بین 10 الی 30 میلیون تومان کاهش داشته است. علت این کاهش قیمت خودرو در روز قبل، افزایش میزان عرضه از طرف فروشندگان بوده است. پیش از این بعضی افراد خودروها را خریداری نموده و انبار کرده بودند تا با قیمت بیشتری به فروش برسانند ولی با کاهش قیمت اخیر نرخ ارز از کاهش بیشتر قیمت‌ ها ترسیدند و همگی فروشنده شدند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  پراید با قیمتی بیشتر از 32 میلیون تومان !

نظرات در مورد : کاهش قیمت پراید به زیر 30 میلیون تومان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *