رنگ موی Fire رنگ مویتان را در معرض گرما تغییر می دهد

اگر تکنولوژی آنقدر پیشرفت کرده باشد که رنگ مویتان در معرض وزش باد بر اساس حرارت هوا تغییر کند چه؟ احتمالا تعجب آور باشد! یک رنگ موی جدید آمده است که بر اساس دمای هوای پیرامونتان تغییر رنگ خواهد داد. این محصول جدید تحت عنوان “Fire” در چندین رنگ مختلف قابل دسترس می باشد.

یکی از این رنگ موها در رنگ مشکی موجود است که در معرض گرما تغییر رنگ داده و قرمز می شود. از دیگر رنگ موها و تغییراتشان به رنگ های دیگر می توان به مشکی به سفید، نقره ای به آبی، آبی به سفید و مشکی به زرد اشاره کرد. احتمالا رنگ موی Fire در این رنگ ها با تغییراتشان در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

رنگ موی Fire توسط Lauren Bowker بنیانگذار The Unseen شرکت مستقر در لندن خلق شده است.

Bowker گفته است: “بالاتر از یک دمای خاص، یکی از اشکال مولکول باثبات تر از دیگری است. بدین ترتیب، تولید یک مولکول با جذب کمی متفاوت از نور به صورت یک واکنش صورت می گیرد. در نتیجه، رنگ های مختلف ایجاد می شوند. اساسا، بخش فعال از سیستم رنگ کربن پیچیده مبتنی بر مولکول می باشد که تحت یک واکنش برگشت پذیر با خود است.”

رنگ موی تغییرپذیر Fire بیش از چند بار قابل شستشو می باشد و به طور دائم آسیبی به موهایتان وارد نمی کند. این محصول هنوز برای خرید در دسترس همگان قرار نگرفته اما Bowker امیدوار است تا پایان سال 2017 رنگ موی Fire قابل دسترس شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رنگ موی Fire رنگ مویتان را در معرض گرما تغییر می دهد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *