چگونه معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون را پیدا کنیم؟

بزرگترین مرکز تعمیر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما سونی در اصفهان

امروزه بسیاری از تلویزیون های جدید بیشتر از نوع LED ، LCD ، پلاسما در خانه های مردم استفاده می شود ،‌با توجه به اینکه تحریم ها در ایران ورود همچین محصولات را با سختی روبرو ساخته و مخدودیت های واردات هم باعث شده قیمت آنها بسیار بالا رود ،‌مردم در صورت خرابی تلویزیون ها به دنبال تعمیر آن هستند.

تلویزیون همانطور که می دانید جزو کالا های مصرفی به حساب می آید و ممکن است قبل از اینکه عمرش به پایان برسد خرابی های متعددی را امکان دارد داشته باشد،‌از دلایل این خرابی ها می توان به ضربه ،‌نوسانات برقی و همچنین نم خوردن اشاره کرد ،‌با توجه به اینکه این کالا ها هم اکنون قیمت بالایی دارند و در صورت خرید مجدد هزینه هنگفتی را بر مردم ایجاد می کند. نیاز به تعمیر آنها بیش از بیش احساس می شود اما در این میان قبل از این موضوع مطمئنا سوالاتی برای شما ایجاد خواهد شد که در ادامه سعی میکنیم به این سوالات پاسخ دهیم.

سوالاتی که قبل از تعمیر تلویزیون به ذهن کاربران می رسد

اما قبل از تعمیر همیشه سوالاتی در ذهن مخاطب به وجود می آید که : آیا بعد از تعمیر تلویزیون همان کارایی اولیه را دارد؟ آیا قطعاتی که تعویض می شوند با قطعات اصلی جایگزین می شوند؟ هزینه تعمیر تلویزیون چقدر است؟

نمایندگی تعمیر تلویزیون در اصفهان نگرانی مخاطبان را برطرف کرده و هر گونه خرابی از جمله ضربه خوردن پنل ، ورود آب و رطوبت در برد ، خرابی برد پاور و مین برد و خرابی هایی از جمله نداشتن صدا یا تصویر را تعمیر میکند .

تعمیر در این مرکز چند نکته مثبت دارد: اول اینکه تمامی تعمیرات با یک سال ضمانت صورت خواهد گرفت. بعد از یک سال هر خرابی در قسمت تعمیر شده رخ دهد به صورت رایگان برای شما انجام خواهد گرفت. نکته بعد تمامی قطعات که نیاز به تعویض دارند با قطعات اصلی تعویض می شوند که باز هم با یک سال ضمانت عرضه می شود. و نکته آخر ارسال رایگان سرویس و تکنسین برای تعمیر در منزل می باشد که در صورت ایراد جزئی همانجا بر طرف خواهد شد در غیر این صورت به مرکز انتقال داده می شود و بعد از تعمیر به صورت رایگان  درب منزل شما تحویا داده خواهد شد.

این مجموعه نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان برای تمامی مدل های تلویزیون ال جی و همچنین نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ در اصفهان جهت تعمیر تمامی مدل های ال ای دی و ال سی دی سامسونگ می باشد.

اگر مدل تلویزیون شما سونی می باشد ما همچنین نمایندگی تعمیر تلویزیون های سونی در اصفهان هستیم که میتوانید با اطمینان خاطر تلویزیون خود را برای تعمیر به مجموعه ما بسپارید.

قبل از درخواست تعمیر می توانید تمامی سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه معتبرترین مرکز تعمیر تلویزیون را پیدا کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *