چگونه به صورت دستی اکتنسیون های گوگل کروم را آپدیت کنیم؟

چگونه به صورت دستی اکتنسیون های گوگل کروم را آپدیت کنیم؟

گوگل کروم یکی از محبوب ترین مرورگر های ما برای ویندوز است. یکی از دلایل آن نیز این است که خودش به طور اتوماتیک در پس زمینه آپدیت میشود. شما هیچ پیام اعصاب خرد کنی راجع به آپدیت برنامه دریافت نمیکنید و هیچ پاپ آپی برای دوباره باز کردن برنامه برای شما نمایش داده نمیشود. همه چیز خیلی بی سر و صدا انجام میشود و همانگونه که انتظار میرود، کار میکند.
اکستنسیون های گوگل هم رفتار مشابهی دارند. تعداد زیادی اکستنسیون وجود دارد که به مرورگر شما اضافه میشوند، که دلیل دیگری برای استفاده از کروم است. اکستنسیون های عالی وجود دارند که میتوانند جی میلتان را تقویت کنند، ودیو های یوتیوبتان را ذخیره کنند، یا حتی مطالبی را که از آنها لذت نمیبرید در وب مسدود کنند.
بسیاری از این موارد در فایر فاکس نیز در دسترس است. اما تفاوت بزرگی میان این دو وجود دارد. اکستنسیون های کروم خودشان در پشت صفحه آپدیت میشوند، برعکس فایر فاکس که از شما میخواهد مرورگرتان را از نو راه اندازی کنید تا بتوانید به صورت دستی آنها را آپدیت کنید.
مانند تمام چیز های زندگی، ممکن است آپدیت خودکار اکستنسیون ها نیز انجام نشود. اخیرا یکی از اکستنسیون های مورد علاقه ما برای Streamus از کار ایستاد. یک آپدیت در کد های یوتیوب باعث شکستن اتصال شده بود. از قرار معلوم، سازنده آن این موضوع را فهمیده و آپدیتی برای برنامه اش منتشر کرده بود، اما این آپدیت منتظر جواب گوگل بود.
حتی زمانی که آپدیت تایید شد، به دلیل نا معلومی، آپدیت خودکار انجام نمیشد. کروم اکستنسیون ها را بر اساس یک برنامه زمانی آپدیت میکند، و اگر یک اکستنسیون از کار افتاد، مطمئنا شما نمیخواهید منتظز آپدیت خودکار بمانید. خوشبختانه، راهی برای اینگونه موراد وجود دارد که در اینجا روش آن شرح داده شده است:

  1. گوگل کروم را روی کامپیوترتان باز کنید.
  2. در نوار آدرس، بنویسید chrome://extensions. روی آیکن سه خط در بالا سنت راست بزنید و به تنظیمات بروید.
  3. Extensions در سمت چپ کلیک کنید.در بالای صفحه ی اکستنسون ها روی حالت ارتقا دهنده کلیک کنید. که دقیقا کنار نوشته بزرگ Extensions در بالا قرار دارد.
  4. حالا روی آپدیت اکتنسیون ها کلیک کنید.
بیشتر بخوانید  گوگل کروم قادر است بطور اتوماتیک نرم افزار های مخرب را بلاک کند.

این کار باعث میشود تمام اکتنسیون هایتان به صورت دستی آپدیت شوند. با این حال شما میتوانید با دانلود اکستنسیون ها از وبسایت سازندگانشان، آن ها را به صورت جدا جدا آپدیت کنید. این روش را دنبال کنید:
فایل اکستنسیون را از وبسایت ارتقا دهنده دانلود کنید. در هنگام شروع دانلود ممکن است گوگل به شما پیام دهد که این فایل میتواند به کامپیوتر شما آسیب بزند.

ادامه دهید.

  1. صفحه اکستنسیون ها را باز کنید و حالت ارتقا دهنده را فعال کنید.
  2. اکستنسیون قدیمی را با کلیک روی علامت سطل زباله در سمت راست آن، حذف کنید.
  3. فایل اکستنسیونی که دانلود کردید را روی صفحه اکستنسیون ها بکشید و رها کنید.
  4. از شما خواسته میشود که نصب را تایید کنید، روی گذینه اضافه کلیک کنید. تمام شد. ورژن جدید نصب شده است.

 

شما میتوانید از این طریق اکستنسیون هایی که در لیست گوگل نیستند را نیز اضافه کنید اما ما پیشنهاد میکنیم که از اکستنسیون هایی که گوگل آن ها را تایید نکرده استفاده نکنید. زیرا ممکن است اطلاعات شما را دزدیده یا به کامپیوترتان آسیب وارد کنند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه به صورت دستی اکتنسیون های گوگل کروم را آپدیت کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *