چهار دلیل قانع کننده برای اینکه گوشی آیفون x را خریداری نکنید

آیفون x

زمان کوتاهی از انتشار گوشی های جدید شرکت اپل میگذرد، گوشی های آیفون ۸و ۸پلاس گوشی هایی بودند که در طی ماه جاری به بازار عرضه شدند و کاربران در حال حاضر از آنها استفاده می‌کنند.

شرکت اپل خود برای اسمارت فون جدیدش خیلی تبلیغ کرده است و آن را گوشی تمام عیار معرفی کرده است، حال ما در اینجا میخواهیم چند دلیل برای ثابت کردن اینکه این گوشی به حدی که شرکت سازنده اش میگوید هم تمام عیار نیست.

۱.نمایشگر کوچک تر و از نظر کیفیت تصویر، پایین تر از حد انتظار

اپل امسال بر خلاف عادت های همیشگیش به جای استفاده از صفحه نمایش LCD از صفحه نمایشsuper amoLED استفاده کرده است که با نگاهی دقیقتر به آن نسبت به سایر همتایان خود در بازار از این لحاظ اندکی عقب تر است. اپل برای این گوشی جدید خود یک صفحه نمایش۵.۸ اینچی در نظر گرفته است که تراکم پیکسل ۴۴۸ در هر اینچ برای کاربران فراهم کرده است که نسبت به رقیبان خود یعنی نوت ۸ و ال جی وی ۳۰ که دارای صفحه نمایشی به مراتب بزرگتر و با وضوح بیشتر دارند ضعیف تر است.

آیفون x۲.باتری ضعیف آیفون x هیچ حرفی برای گفتن ندارد

طبق روتین همیشگی شرکت اپل وقتی حرف از جزئیات باتری گوشی هایش میشود با حرف نزدن درباره ی آن و جمله ی همیشگی اش، باتری آیفون بهترین در نوع خودش است، روبرو می شویم. به جرات میتوان گفت که باتری گوشی های اپل حرفی برای گفتن ندارند و در این مورد پشت سر حریف های اندرویدی اش قرار میگیرد. درحالی که گوشی های اندرویدی الان از باتری های ۳۰۰۰میلی آمپری استفاده میکنند ولی آیفون x از یک باتری ۲۷۱۶ میلی آمپری انرژی میگیرد که با توجه به صفحه نمایش نسبتا بزرگ و سخت افزارهای قدرتمندی که استفاده میکند محال است که برای یک روز کامل دوام بیاورد و اگر زیاد از آن استفاده کنید ممکن است که وسط زود در حین استفاده خاموش بشود برای همین کاربرانی که زیاد از گوشی استفاده میکنند ترجیح می‌دهند که به گوشی های اندرویدی عادت کنند و شکست خورده ی میدان آیفونx خواهد بود.

آیفون x۳.قیمت بالای این گوشی دلیل خوبی برای نخریدن آن است.

همواره همه ی ما میدانیم که اولین سوال مان برای خرید یک گوشی موبایل قیمت آن است و خیلی وقت ها پیش آمده که به خاطر قیمت بالا ی یک گوشی از خرید آن منصرف شده ایم و به دنبال خرید یک گوشی ارزان قیمت تر رفته آیم.

بیشتر بخوانید  آیفون 13 اپل دارای حافظه ذخیره سازی 1 ترابایتی است

طبق عادت همیشگی شرکت اپل قیمت گوشی هایش افزایش پیدا کرده است. آیفون ۱۰ یا همان x به قیمت ۱۰۰۰ دلار روانه ی بازار خواهد شد و شایعات اخیر نشان داده که قیمت این گوشی در بازار کشورمان با قیمت باور نمردنی ۱۱ میلیون تومان به فروش خواهد رسید در خالی که طبق گزارشات موجود قیمت تمام شده ی این گوشی برای شرکت سازنده اش تنها ۴۱۲ دلار بوده است.

حال انتخاب با شماست، اگر مقدار زیادی پول بی استفاده دارید می توانید با خیالی آسوده این گوشی را تهیه کنید.

۴.گوشی جدید اما ناقص تر از همیشه

اگر به مشخصات گوشی آیفون ۱۰ نگاهی بیاندازیم در بخش باتری پشتیبانی از سیستم شارژر سریع توجه‌تان را به خودش جلب میکند، اما این گوشی  زمانی شما را ناامید میکند که میدانید حتی با هزینه کردن1150  دلار  باز هم برای بهره بردن از شارژر سریع می بایست هزینه ی جداگانه ای را برای خرید شارژر مناسب بپردازید.

از دیگر نقص های این گوشی پشتیبانی نکردن از کارت حافظه ی خارجی است که برای کاربرانی که از بازی های حجیم استفاده میکنند مثلیک کابوس است چون می‌بایست هر از چند گاهی حافظه گوشی خود را خالی کنند.

شکی نیست که این گوشی بهترین دست آورد شرکت اپل است ولی باز هم نقص هایی در آن دیده میشود، پیشنهاد ما این است که قبل از خرید این گوشی نیم نگاهی به رقیب های اندرویدی اش داشته باشید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چهار دلیل قانع کننده برای اینکه گوشی آیفون x را خریداری نکنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *