چقدر از Remix Mini میدانید؟

چقدر از Remix Mini میدانید؟

 ما همیشه به دنبال اخبار تازه هایی در دنیای تکنولوژی مانند هدست های بعدی واقعیت مجازی Oculus Rift یا ساعت هوشمند جدید Pebble هستیم، اما در حین کار، از زمانی که این ستون را راه اندازی کردیم ما پروژه های جالبی برای سرمایه گذاری پیدا کرده ایم.
رخی از ایده های جالبی که به تازگی دیدیم شامل یک کیسه بکس هوشمند و یک دستگاه تولید صدا برای بازی های جنگ هوایی ست. ما چیز های دیگری نیز پیدا کردیم، مثل ابزار جیبی سیمرغ، و Quickey و همچنین یک سری باربند با تکنولوژی بالا پیدا کردیم مانند این چمدان و این کوله پشتی.

این هفته به Remix Mini برخوردیم، که یک مینی کامپیوتر با سیستم عامل اندروید است. کمپانی سازنده این رمیکس، Beijing، یک سیستم عامل جدید به نام Remix تولید کرده که در اساس اندروید ساخته شده اما تا تغییرات زیادی در آن داده شده است تا ویژگی های یک کامپیوتر مانند تسک بار و امکان باز کردن همزمان چند صفحه و همچنین مولتی تسکینگ به آن اضافه شود. سیستم عامل Remix به گونه ای طراحی شده که امکان استفاده از کیبرد و موس را به شما بدهد و روی نمایشگر بزرگ اجرا شود. اما در آخر اساس آن اندروید است و شما برای استفاده از این کامپیوتر به برنامه های اندرویدی نیاز خواهید داشت.

این حتی سال قبل هم ایده بدی به نظر می آمد، اما برنامه های اندرویدی زیادی وجود دارند که میتوانند از بیشتر تسک ها پشتیبانی کنند و دیگر میتوانید بدون نیاز به نمایشگر لمسی به بازی محبوبتان بپردازید.
شاید جالبترین قسمت این دستگاه قیمت آن باشد ورژن 1 گیگی دستگاه با قیمت 30 دلار و ورژن 2 گیگی آن 40 دلار قیمت خواهد داشت.

در حالی که بسیاری از ما با کامپیوتر های خود فقط ایمیل چک میکنیم و فیلم های یوتیوب را نگاه میکنیم، اگر به دنبال یک کامپیوتر ساده هستید پس چرا باید هزینه زیادی بابت آن بپردازید؟
Remix Mini پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی دارد و مدل رم 1 گیگی آن، 8 گیگ حافظه داخلی دارد، در صورتی که مدل 2 گیگی با 16 گیگ حافظه داخای عرضه میشود. هر دو پرت USB برای خروجی HDD و همچنین پورت microSD دارند. یک پرت HDMI نیز برای اتصال به نمایشگر وجود خواهد داشت. Wi-Fi و پورت Ethernet به همراه یک جک 3.5 میلی متری برای اتصال هدفون و بلندگو از دیگر ویژگی های این دستگاه هاست.
مشکل دیگری که برخی از پروژه های اندرویدی Kickstarter داشتند این بود که تا زمانی که این پروژه های عرضه شوند، اندروید بسیار پیش رفته و سخت افزار نیز به حد زیادی عقب خواهد ماند. قرار بود Remix تا اکتبر سال 2015 در تمام نقاط دنیا قابل دسترسی باشد – اگر کمپانی واقعا بتواند این کار را انجام دهد، در آن صورت خرید دسکتاپ Remix Mini میتواند گزینه مناسبی باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لمس کنید : معرفی اپلیکیشن موبایل

نظرات در مورد : چقدر از Remix Mini میدانید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *