چرا طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ لازم است؟

چرا طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ لازم است؟

در سال 2019 به طور میانگین 70تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید یا خرید از شرکت‌ها یا فروشگاه‌ها، اول به صورت آنلاین درباره آنها تحقیق کرده اند. همین درصد از مشتریان ممکن است، بدون وب سایت و فضای مجازی از دست بروند! اگر هنوز متقاعد نشده اید و در مورد مزایای وب سایت ها کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید!

8 دلیل برای اینکه چرا شما به یک وب سایت اختصاصی برای خود نیاز دارید

1. داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

اکثر مردم به یک تجارت بدون یک وب سایت خوب، اعتماد ندارند. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت.

در عصر دیجیتال، ما انتظار داریم که کسب و کارها در وب حضور داشته باشند. حتی کوچکترین کسب و کار محلی نیاز به یک وب سایت دارد. هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی ایجاد کند بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای، شرکت شما را مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند.

2. وب سایت شما می تواند مشتریان جدیدی را از طریق گوگل جذب کند

ممکن است از اندازه فعلی کسب و کار خود راضی باشید، اما هر شرکتی به‌دنبال گردش مالی بیشتر است. شما برای موفقیت مستمر، باید مشتریان جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه‌ها این است که سایتی برای خود داشته باشید تا از طریق گوگل مشتری جذب کنید.

یک وب سایت بهینه می تواند کمک کند تا در موتور جستجوگر گوگل رتبه خوبی پیدا کنید و جریان ثابتی از مشتریان جدید را جذب کنید. چندین ابزار رایگان سئو وجود دارد که بهینه سازی وب سایت شما را بدون هیچ آموزش قبلی، آسان می کند.

به عنوان مثال با طراحی وب سایت برای وکلا به سادگی می توانید موکل های بسیاری را برای یک وکیل خاص جذب کنید. برای این کار فقط به یک وب سایت نیاز دارید و یک کارشناس سئو که وب سایت را برای موتورهای جستجوگر بهیه کند.

3. شما می توانید محصولات و خدمات خود را به وضوح به نمایش بگذارید

می‌توانید با نمایش عکس‌هایی با کیفیت بالا در وب‌سایت خود، به مشتریان بالقوه نشان دهید که وقتی با شما کار می‌کنند چه چیزی به دست خواهند آورد. همچنین می‌توانید از طراحی وب‌سایت خود به همراه تصاویر برجسته استفاده کنید تا به افراد احساسی شبیه به ورود به یک مکان فیزیکی بدهید.

یکی دیگر از کارهایی که می توانید انجام دهید، این است که اطلاعات مهمی در مورد محصولات و خدمات خود در وب سایت خود منتشر کنید تا مطمئن شوید که مشتریان مناسب را جذب می کنید. به عنوان مثال، اگر رستوران دارید، ممکن است بخواهید مواردی را در منوی خود علامت بزنید که این غذا‌ها فاقد گلوتن هستند، تا افراد مبتلا به سلیاک یا سایر بیماری هایی که گلوتن برای آنها خطرناک است، بدانند که می توانند در رستوران شما غذا بخورند.

4. می توانید بهترین نظرات را به صورت برجسته در وب سایت خود نمایش دهید

نمایش بهترین نظرات و توصیفات مشتریان و استفاده کنندگان خدمات شما، در وب سایت، یک راه عالی برای اثبات اجتماعی کار شما است.

5. ایجاد وب سایت شخصی بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است

اگر فکر می کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص فناوری طراحی وب باشید یا تیمی از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در‌اختیار داشته باشید – خوشحالم که بگویم – اشتباه می کنید!

بیشتر بخوانید  بهترین شرکت های طراحی سایت در تبریز

به عنوان مثال شما به سادگی می توانید، طراحی سایت فیلم و موزیک را انجام دهید. در این سایت می توانید، فیلم های جدید و همینطور موزیک های متفاوت را قرار دهید. شما می توانید، نظرات مردم را در رابطه با هر یک از آن ها بدانید. این کار کاربران بسیاری را به سمت سایت شما جذب کند.

6. وب سایت ها مرکز تمام بازاریابی‌ها هستند

یک وب سایت می تواند اولین مکانی باشد که در‌آن مشتریان با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند. همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید می‌آیند، چون ممکن است، همین بازدید از سایت به خرید منجر شود.

چرا طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ لازم است؟

7. شما می‌توانید یک کارآفرین شوید

راه اندازی کسب وکار آنلاین پیشنهاد گران قیمتی نیست. با فرض اینکه شما ‌یک کامپیوتر و توانایی اتصال به اینترنت دارید، شما می‌توانید به طور موثر یک کسب وکار اینترنتی را از اتاق خواب خود راه‌اندازی کنید. همچنین با استفاده از وب سایت خود می‌توانید:

  • محصولات و خدمات خود را را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان تبلیغ کنید.
  • با کسب و کارهای بزرگ تر در بازار رقابت کنید.
  • از خدماتی که ارائه می‌کنید، سود جمع آوری کنید.
  • با مشتریان ارتباط برقرار کنید، رضایت آنها را بسنجید و به رفع نیازهای آنها کمک کنید.
  • از طریق وب سایت خود به پشتیبانی از مشتریان بپردازید که روش مقرون به صرفه ای است.

8. خود را تبلیغ کنید!

یک وب سایت می‌تواند حرفه ای تر شود اگر نام خود را در دامنه آن قرار دهید. روش YourNameHere.com روشی مناسب برای این کار است.

PHP چیست؟

احتمالا شما هم تا به طراحی سایت با php را شنیده اید و کنجکاو شده اید که به چه معنی است. PHP (Hypertext Pre processor ) یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که برای توسعه وب سایت‌های استاتیک یا پویا استفاده می شود.

کاربردهای رایجPHP عبارت اند از :

  • تجارت الکترونیک
  • مدیریت محتوا
  • وب سایت‌ها
  • تابلو های اعلانات و….

دلایل استفاده از PHP

دلایل زیادی وجود داردکه ما ازPHP برای توسعه وب سایت خود استفاده می‌کنیم، اولاً این یک زبان رایگان و بدون هزینه مجوز است، بنابراین هزینه استفاده ازآن حداقل است و طراحی سایت اختصاصی با php هم هزینه کمتری خواهد داشت. یک مزیت خوب دیگر استفاده ازPHP این است که می تواند با بسیاری از زبان‌های پایگاه داده مختلف از جملهMySQL تعامل داشته باشد.

مزایای یک وب سایت شخصی

داشتن یک سایت اختصاصی مزیت های دیگری هم دارد که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

  • رقابت
  • صرفه جویی در هزینه ها
  • ارائه اطلاعات
  • جذب مشتری
  • دریافت بازخورد
  • نام تجاری

یعنی شما با داشتن یک وب سایت در هزینه ها خود صرفه جویی می کنید. اطلاعات دقیقی را به مشتری ها ارائه خواهید داد. جذب مشتری برای کسب و کار شما با سرعت بیشتری انجام می شود. بازخورد بهتری خواهید داشت و در نهایت نام تجاری شما شناخته می شود.

نتیجه گیری:

وب سایت ها جهان را به هم متصل می‌کنند. بنابراین هرچه موانع بین شما و جهان کمتر باشد، شما در کار خود موفق تر خواهید بود. یک وب سایت پنجره ای است به روی یک اقتصاد جهانی که از طریق آن هرفردی روی زمین میتواند شما را ببیند. توسعه یک وب‌سایت انگیزه‌ای برای ارتقای خود است. می‌توانید بیشتر بفروشید، بیشتر بنویسید و بیشترتولید کنید.

مزیت ها و دلایل راه اندازی یک وب سایت به موارد ذکر شده در این مقاله محدود نمی‌شود و صدها مورد دیگر نیز وجود دارد. برای داشتن یک وب سایت اختصاصی می توانید از پارماتیک کمک بگیرید. کارشناس های متخصصی در این مجموعه مشغول به کار هستند که به شما کمک خواهند کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ لازم است؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *