پیام رسان آیوا + دانلود

دریاقت از کافه بازار

پیام رسان آیوا : در این پست قصد داریم شما را با یک پیام رسان آشنا کنیم . هر چقد ما در اپلیکیشن های آنلاین چت کنیم اما هنوز هم عده ای هستند که از پیام رسان آفلاین استفاده می کنند. ایوا اپلیکیشنی می باشد که به جای سیستم پیش فرض پیامکی شما قرار می گیرد و می تواند پیامک های شما را سروسامان بدهد یا به معنی دیگر در مرتب سازی پیامک های شما نقش بسیاری را ایفا می کند اما پنل این اپلیکیشن پیچیده و شلوغ است که همین امر سبب شده تا به عنوان نقطه ضعفی برای آن شمرده شود .

در همین ابتدا لازم است بدانید که آیوا رایگان است و هیچ گونه تبلیغاتی در آن قرار ندارد. در اصل پیام رسان آیوا محل ذخیره پیامک ها  و ام ام اس های گوشی شما را جدا می کند و همچنین بر روی آنها کلید گذاری را انجام می دهد تا دیگر نرم افزارها نتوانند به پیامک های شما  دسترسی داشته باشند . علاوه بر آن موجب می شود که اسکرین شات از صفحه نمایش غیرفعال شود ( قابلیت تهیه عکس) ، تا از جاسوسی احتمالی به واسطه نرم افزارهای دیگر جلوگیری شود.

این اپلیکیشن ظاهر زیبایی داشته است که شما می توانید در زمان کار با آن حس لذت بخشی را تجربه کنید و نگران ظاهر تکراری پیام رسان پیش فرض خود دیگر نباشید، اگر مشکلی در تنظیمات پیامکی یا ام ام اس شما وجود داشته باشید این اپلیکیشن سعی می کند آنها را به صورت هوشمند برطرف نماید.

آیواآیوا

* این اپلیکیشن به صورت دو زبانه طراحی شده است که شما می توانید بعد از نصب برنامه ، زبانه مورد نظر را از قسمت تنظیمات انتخاب نمایید.

*پیگیری فید اخبار یکی دیگر از امکاناتی است که در پنل آیوا وجود دارد.

*تنظیم خودکار کد‌های دستوری اپراتور از دیگر قابلیت های جذاب این اپلیکیشن است.

*قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت یکی از ویژگی های است که این برنامه را منحصر به فرد کرده است.

* در آیوا قابلیت های زیادی دیگری وجود دارد که برای کاربران بسیار کاربردی است ، هم اکنون می توانید از کافه بازار این اپلیکیشن را دانلود نمایید.

4.5/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : پیام رسان آیوا + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *