نسخه iOS واتس اپ از قابلیت پاسخ خصوصی و 3D Touch پیشرفته برخوردار گردیده است

پیام رسان واتس اپ

کمپانی فیسبوک گویا تصمیم گرفته است تا تمامی تلاش خود را بکند که در دنیا پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی به عنوان برترین کمپانی به حساب بیاید و این بار قابلیت های جدیدی را برای پیام رسان واتس اپ ارائه نموده است. این قابلیت ها شامل امکان ارسال پیام خصوصی و بهره مندی از امکان 3D Touch در گوشی های هوشمند کمپانی اپل می باشد که کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند سریعا به مدیریت پیام های واتس اپ خود بپردازند.

پیام رسان واتس اپ

مدتی قبل خبرهایی مبنی بر آزمایش یک قابلیت جدید در پیام‌ رسان واتس اپ انتشار یافت که قابلیت مذکور به کاربران این امکان را می‌ داد تا در یک گروه واتس اپ، به یکی از اعضای گروه به صورت پاسخ بدهید. تا آن زمان، گویا که این ویژگی تنها در انحصار کاربران دستگاه های اندرویدی بود. با تمامی این تفاسیر، گزارش های جدید نشان از آن دارند که کاربران گوشی های آیفون نیز در جدیدترین آپدیت واتس این قابلیت را دریافت نموده اند.

بر اساس اطلاعاتی که در لیست تغییرات این پیام رسان آمده است، اکنون به کاربران دستگاه های iOS این امکان را می‌ دهد تا در پاسخ به پیام‌ های ارسالی از سوی کاربران در یک گروه، پاسخ های خصوصی ارسال نمایند. به منظور انجام این کار لازم است تا در هر چت گروهی انگشت خود را بر روی یک پیام نگه دارید و سپس از قسمت More گزینه Reply Privately را انتخاب نمایید.

پیام رسان واتس اپ

قابلیت جدید دیگر، به کاربران دستگاه های آیفون این امکان را می‌دهد تا از قابلیت های 3D Touch آیفون خود نیز بهره مند گردند. از این به بعد در تب Status، می‌ توانید به راحتی از 3D Touch به منظور مشاهده ی یک پیش‌ نمایش از Status های مخاطبان دفترچه ی تلفن خود استفاده کنید. ولی در آخر واتس اپ زمانی که در حال ویرایش تصویر و یا ویدیو می باشد، به شما این امکان را می‌ دهد تا با فشردن آیکون ایموجی بسیار آسان تر از قبل تمامی استیکرها را بر روی صفحه نمایش دهد. همه ی قابلیت‌ هایی که به آن ها اشاره داشتیم، در جدیدترین نسخه از این پیام رسان برای سیستم عامل iOS عرضه گردیده است.

نسخه ی 2.19.11 این پیام‌ رسان را می‌ توانید هم اکنون با مراجعه به اپ استور دانلود نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه iOS واتس اپ از قابلیت پاسخ خصوصی و 3D Touch پیشرفته برخوردار گردیده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *