به سبک خود از توییتر استفاده کنید !

شبکه اجتماعی توییتر

یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار در سراسر دنیا، شبکه اجتماعی توییتر می باشد که افراد بسیاری در توییتر دارای حساب های کاربری هستند و اکنون توییتر به این فکر افتاده است تا تغییراتی را بر اساس سلیقه ی کاربران ایجاد نماید و به نوعی اپلیکیشن خود را شخصی سازی نماید. نسخه ی iOS اپلیکیشن توییتر اخیرا ویژگی جدیدی را دریافت کرده است که با استفاده از کاربران به منظور مرور TimeLIne حق انتخاب بالاتری می‌ دهد. ساعاتی قبل در خبرها اعلام شد که کاربران دستگاه های iOS اکنون می‌ توانند با فشردن تنها یک آیکون، توییت‌ های TimeLine را طبق زمان دقیق انتشار و یا میزان محبوبیت مرتب‌ کنند.

قابلیت جدید توییتر

اگر به گوشه ی بالا سمت راست بخش TimeLine در اپلیکیشن iOS توییتر توجه داشته باشید، می‌ توانید آیکونی به صورت جرقه ی نوری مشاهده نمایند. با فشردن این آیکون جدید، توییت‌ های جدیدتر بالا را از سایر توییت‌ ها به نمایش در می آورد. در صورتی که یک بار دیگر بر روی آیکون کلیک کنید، نحوه ی نمایش توییت‌ ها دوباره به صورت الگوریتمی (براساس اولویت نمایش با توییت‌ های برتر)نمایش داده خواهد شد.

شبکه اجتماعی توییتر

توییتر علاوه ب افزودن این ویژگی از قبل اعلام نموده بود که تعدا بسیار زیادی از کاربران سیستم نمایش الگوریتمی توییت‌ ها را به سیستم نمایش بر طبق زمان انتشار ترجیح می‌ دهند. با تمامی این تفاسیر حق انتخاب از بین یکی از این دو روش را به خود کاربران بسته است.

قابلیتی که در خصوص آن در حال انتقال اطلاعات هستیم، برای نسخه ی iOS اپلیکیشن توییتر انتشار یافته است. جدیدترین آپدیت توییتر برای دستگاه های آیفون و آیپد را می‌ توانید با مراجعه به اپ استور آیفون دانلود کنید. لازم به ذکر است که کاربران دستگاه های اندرویدی نیز قابلیت مشابه را به زودی دریافت خواهند کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به سبک خود از توییتر استفاده کنید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *