اندروید 6 برای ال جی جی 4 عرضه شد(فعلا در اروپا)

اندروید 6 برای ال جی جی 4 عرضه شد(فعلا در اروپا)

گوشی پرچمدار ال جی جی 4، از زمان عرضه به بازار تا کنون چندین آپدیت را دریافت کرد. این گوشی همانطور که ال جی گفته بود زودتر از رقیبان خود اندروید 6.0 را دریافت کرد. با این وجود، تقریبا یک ماه از سامسونگ جلو تر است.

ال جی قبلا به روزرسانی اندروید 6.0 را برای جی 4 در لهستان عرضه کرده بود، اما در گام دومش کشور های بیشتری را پوشش داده و اکنون سراسر اروپا میتوانند این آپدیت را دریافت کنند.

آپدیت به نسخه ی جدید، 1.55 گیگابایت حجم دارد و افراد میتواند طبق روال عادی به روز رسانی، دستگاه خود را به روز کنند. البته آپدیت به نسخه ی 6.0 هنوز در برخی از کشور های اروپایی عرضه نشده و در چند روز آینده آپدیت برای تمامی کشور ها در دسترس خواهد بود.اندروید 6 برای ال جی جی 4 عرضه شد(فعلا در اروپا)این آپدیت قابلیت های جدیدی را به دستگاهاضافه میکند. از قابلیت های تازه آن میتوان به تغییرات جزئی در برخی از نرم افزار ها اشاره نمود که تعدادی از آنها با تغییر نام همراه شده اند، در حالت Knock Code نیز تغییراتی به وجود آمده است. از دیگر ویژگی های جدید میتوان به اضافه شدن حالت بی صدا به اعلانات، قابلیت جدید Direct Share و تغییراتی در حالت روشنایی خودکار نمایشگر اشاره نمود.اندروید 6 برای ال جی جی 4 عرضه شد(فعلا در اروپا)

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی و مقایسه ال جی جی 4 با اچ تی سی ام 9 و گلکسی اس 6

نظرات در مورد : اندروید 6 برای ال جی جی 4 عرضه شد(فعلا در اروپا)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *