پولی شدن اپلیکیشن های اندرویدی

اپلیکیشن های اندرویدی

اپلیکیشن های اندرویدی | همانطور که می دانید کمپانی گوگل بسیاری از نرم افزارهایش رایگان می باشند و اساسا بسیاری از کاربران این مورد را به عنوان مزیتی بر گوشی های اپل می دانند که اساسا بسیاری از اپلیکیشن های آن پولی است.

اپلیکیشن های اندرویدی

بر اساس گزار های منتشر شده، از این به بعد کاربران گوشی های اندرویدی در صورتی که به پلی استور گوگل مراجعه نمایند و برای بارگذاری برنامه های متفاوت این کمپانی اقدام کنند، برای نخستین بار باید حق اشتراک کمی پرداخت نمایند. گویا این کار کمپانی گوگل، واکنشی به حکم کمیسیون اروپایی بر علیه این کمپانی است. این کمیسیون، کمپانی گوگل را به دلیل نقض قوانین ضدانحصاری خود حدود 5 میلیارد دلار جریمه نموده است و از آن درخواست کرده است تا تلاش غیرقانونی خود به منظور پیوند زدن مرورگر کروم و موتور جستجوی گوگل به سیستم عامل اندروید را متوقف سازد.

اپلیکیشن های اندرویدی

کمیسیون اروپا اعتقاد دارد که کمپانی گوگل تلاش می کند تا به روش های مختلف کاربران را به استفاده از اپلیکیشن های تولید شده توسط خود مجبور نماید و رقیبانی که اپلیکیشن های مشابه را تولید می نمایند، در انزوا قرار دهد و از میزان درآمد کسب شده توسط آن ها بکاهد. از ابتدای عرضه ی سیستم عامل اندروید تاکنون سابقه نداشته است که گوگل به منظور استفاده از اپلیکیشن های اندرویدی از کاربران پول طلب نماید. زیرا این کمپانی با استفاده از مرورگر گوگل کروم، خدمات جستجو و تبلیغات آنلاین نمایش داده شده در آن ها سود ریادی کسب می نماید.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید کیو اطلاعات باتری هدفون بی سیم را به شما اطلاع میدهد

نظرات در مورد : پولی شدن اپلیکیشن های اندرویدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *