ایرپاد اپل و 10 قابلیت جالب آن

ایرپاد

از قدیمی ترین لوازم جانبی گوشی همراه هدفون و هندزفری می باشد که هنگام خرید یک گوشی همراه آن به مشتریان داده می شود اما بر خلاق تصویری که از در ذهن برخی از کاربران است که فکر می کنند فقط برای پاسخ دادن تماس و موسیقی می توان از آن استفاده کرد نمی توان قابلیت های ایرپاد را به این موارد محدود کرد .

هنگامی که آیفون 5 معرفی شد همراه آن ایرپاد به بازار عرضه گردید ، ایرپاد به گونه ای طراحی شده است که کیفیت صدا بسیار خوبی داشته است . این هدفون کوچک فقط 3 دکمه دارد ولی قابلیت های زیادی می باشد که شاید کاربران هنوز از آن اطلاعی نداشته باشند . در ادامه این پست 10 قابلیت آن را برای شما کاربران بیان کردیم با ما همراه باشید .

 

1)پخش و توقف موزیک

همان طور که  می دانیم اگر وسط دکمه ی ایرپاد یک کلیک کنید می توانید موزیک را متوقف کنید و یا پخش موزیکی را دوباره پخش نمایید . این قابلیت در زمان استفاده از سرویس های آنلاین یا ویدیو نیز امکان پذیر است .

2)عوض کردن موزیک در زمان پخش

اگر در زمان گوش دادن به یک موزیک دوست داشتید به موزیک بعدی بروید می توانید دو بار سریع روی دکمه ی وسط کلیک کنید .

3) پخش کردن دوباره موزیک در حال پخش

اگر در زمان پخش یک موسیقی بخواهید در صورت اتمام دوباره آن را گوش دهید می توانید سه بار سریع روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید با این کار مجددا اجرا می شود .

4)رد کردن سریع موزیک در حال پخش

اگر در زمان گوش دادن به یک موسیقی می خواهید سریعا به قسمت دلخواه آن برسید می توانید دو بار دکمه ی وسط ایرپاد کلیک نمایید و بار دوم تا زمانی که به بخش مورد برسید دکمه را پایین نگه دارید .

5) برگرداندن سریع موزیک در حال پخش

اگر می خواهید اینکار را انجام دهید باید سه بار روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید و در دفعه سوم کلید را پایین نگه دارید تا با سرعت به قسمت مورد نظر خود برسید .

6)گرفتن عکس

زمانی که دوربین گوشی فعال است شما می توانید هر کدام از دکمه های تنظیم صدا را بزنید وعکس برداری کنید . در این وضعیت هر چقد دست شما بی حرکت تر باشد عکس های باکیفیت تری گرفته می شود .

بیشتر بخوانید  iOS 12 با ایرپادهای اپل به کمک ناشنوایان می آید

7)پاسخ دادن به تماس

این ویژگی به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های است که در هندزفری یا ایرپاد وجود دارد و بدون اینکه شما بخواهیم گوشی را از جیبتان در بیاورید می توانید به تماستان پاسخ دهید .

 

8)استفاده از ایرپاد به عنوان یک میکروفن

شاید بسیاری از افراد نداند که دکمه های تنظیم صدا ایرپاد به عنوان یک میکروفن کوچک هستند که بسیار قدرتمند عمل می کنند و در مواقع شلوغ هر چقد این میکروفن با شما فاصله ی کمتری داشته باشد مخاطب می تواند صدای شما را بهتر بشوند .

9)قطع تماس

این قابلیت بسیار شناخته شده است زیرا می توان از برای قطع تماس استفاده کرد کافی است روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید تا تماس قطع شود . اگر مخاطبی پشت خط باشد تماس اولی قطع می شود و سپس تماس دوم به جریان می افتد .

10) توقف مکالمه اصلی  به صورت موقت و پاسخگویی به تماس دیگر

اگر می خواهید مخاطب اصلی پشت خط بماند و به تماس جدیدتان پاسخ دهید باید روی دکمه وسط ایرپاد کلیک کنید و به مدت 1 ثانیه آن را نگه دارید .

قابلیت های دیگری نیز در ایرپاد وجود دارد که ما در این پست فقط به 10 مورد اشاره کرده ایم .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایرپاد اپل و 10 قابلیت جالب آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *