موبایل بانک تجارت

موبایل بانک تجارت : موبایل بانک تجارت یکی از خدمات بانکداری بانک تجارت می باشد که مشتریان عزیز می توانند به وسیله تلفن همراه خود از آن استفاده نمایند . اگر این نرم افزار را  بر روی گوشی خود نصب نمایید به سادگی می توانید از همه ی خدمات موبایل بانک تجارت بهره مند شوید. بعد از اینکه نرم افزار موبایل بانک را بر روی گوشیتان نصب نمودید می توانید از خدمات زیر استفاده نمایید :

  1. مشاهده موجودی کارت های بانک تجارت و گردش حساب و موجودی
  2. مدیریت حساب ها و کارت های متفاوت
  3. مشاهده موجودی کارت های شتابی ( دقت داشته باشید این قسمت باکسر کارمزد صورت می گیرد)
  4. امکان پرداخت قبوض
  5. امکان انتقال وجه بین حساب های بانک تجارت
  6. انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا
  7. امکان خرید شارژ سیم کارت برای اپراتورهای مختلف
  8. پیگیری چک
  9. مسدودی کارت و حساب
  10. ارسال ایمیل گردش حساب
  11. و بسیاری خدمات دیگر ….

چگونه می توانیم موبایل بانک تجارت را نصب نماییم؟ شما می توانید به سایت اصلی بانک تجارت مراجعه نمایید ( در ادامه همین مطلب بر روی لینک دریافت موبایل بانک تجارت کلیک کنید تا به سایت اصلی منتقل شوید).

پس از اینکه فایل را دانلود کردید آن را بر روی گوشیتان نصب نمایید .زمانی که می خواهید اولین بار وارد نرم افزار شوید باید رمز عبور برنامه را تعیین کنید.این رمز برای وارد شدن به برنامه است و با رمز موبایل بانک یا اس ام اس بانکی که از بانک دریافت نمودید متفاوت می باشد.اگر رمز را فراموش کنید باید نرم افزار را پاک کنید و دوباره آن را نصب نمایید.

بعد از اینکه رمز ورود برنامه مشخص شد وارد همراه بانک تجارت می شوید و می توانید با کلیک بر روی منو به بخش های متفاوت دسترسی داشته باشید و از قابلیت های متنوع آن که پیش تر بیان کردیم، استفاده کنید.

برای دریافت موبایل بانک تجارت می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید تا به صورت مستقیم از سایت بانک تجارت آن را دریافت نمایید

دریافت موبایل بانک تجارت 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4.7/5 - (19 امتیاز)

بیشتر بخوانید  موبایل بانک پارسیان

نظرات در مورد : موبایل بانک تجارت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *