پلتفرم یادگیری Flipgrid توسط مایکروسافت خریداری شد

پلتفرم یادگیری Flipgrid

پلتفرم یادگیری Flipgrid | اساسا کمپانی های قدرتمند به منظور پیشرفت خود در عرصه های مختلف اقدام به طراحی پلتفرم های یادگیری می نمایند و یا اینکه پلتفرم های یادگیری قدرتمند را خریداری می نمایند. به طورکلی پلتفرم های یادگیری در زمینه ی انتشار ویدئوهای آموزشی فعالیت می نمایند و افراد با استفاده از ویدئوهای منتشر شده در زمینه های مختلف مهارت لازم را کسب می نمایند.

اخیرا کمپانی مایکروسافت اعلام کرده بود که تصمیم دارد یک پلتفرم یادگیری ویدیویی به نام Flipgrid را خریداری نماید. هم اکنون این پلتفرم توسط ۲۰ میلیون دانش آموز، مدرس و خانواده در ۱۸۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌ گیرد و یکی از محبوب ترین سرویس‌های یادگیری ویدیویی در جهان به حساب می آید. به علاوه کمپانی مایکروسافت قصد دارد که از این به بعد، این پلتفرم یادگیری را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربرانش قرار دهد، همانطور که پیش از این استفاده از پلتفرم Office 365 Education رایگان بود.

پلتفرم یادگیری Flipgrid

این پلتفرم قصد دارد تا به تمام دانش آموزان آموزش دهد که تفکر خود را تعریف کنند، صدای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و به عقاید متفاوت دیگران نیز احترام بگذارند. شعار این پلتفرم نیز به شعار کمپانی مایکروسافت شباهت دارد زیرا کمپانی مایکروسافت نیز عقیده دارد باید هر شخص یا هر ارگانی برای بهتر کردن شرایط کره‌ زمین قدرت بخشید.

نایب رییس کمپانی مایکروسافت در خصوص خرید این پلتفرم یادگیری گفت:

بسیار خوشحال هستیم که میبینیم Flipgrid تاکنون توانسته است تاثیر شگرفی بر مفهوم یادگیری داشته باشد. از این رو تصمیم داریم اکنون که به خانواده‌ی مایکروسافت آمده، به آن ها کمک کنیم. سرسختانه متعهد می شویم که پلتفرم و محصولاتشان را در مایکروسافت، گوگل و سایر اکوسیستم ها گسترش دهیم و به دانش آموزان و مدرسان تمام دنیا کمک برسانیم.

مسئولان کمپانی مایکروسافت تاکید کرده اند که Flipgrid با همین نام و برند به فعالیت خود ادامه خواهد داد. در ضمن اینکه تغییراتی در زمینه‌ ی تیم کارکنان و توسعه دهندگان این پلتفرم صورت نخواهد گرفت و سیستم تولید محتوا و محصولاتش نیز مثل قبل باقی خواهد ماند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آپدیت شدن لیست پردازنده های پشتیبانی شده توسط ویندوز 11

نظرات در مورد : پلتفرم یادگیری Flipgrid توسط مایکروسافت خریداری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *