پردازنده اگزینوس 7885 در یک میان رده جدید از سامسونگ

اگزینوس 7885

پردازنده اگزینوس 7885 | کمپانی سامسونگ اخیرا بر روی یک گوشی هوشمند میان رده در حال فعالیت می باشد که بر اساس اطلاعات منتشر شده در گیک بنچ از سری گلکسی A کمپانی سامسونگ می باشد. بر اساس این اطلاعات منتشر شده در لیست گیک بنچ این گوشی میان رده با شماره مدل SM-A750FN از پردازنده ی اگزینوس 7885 استفاده می کند. لازم به ذکر است که پردازنده ی اگزینوس 7885 در گوشی هایی همانند گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس نیز پیش تر استفاده شده است.

گلکسی A7 سامسونگ

اطلاعات موجود در وب سایت گیک‌ بنچ، رم این گوشی میان رده را 4 گیگابایتی و سیستم‌عامل آن را اندروید 8.0 اوریو معرفی نموده است و به طور کلی می‌ توان حدس زد که تم اختصاصی سامسونگ بر پایه‌ ی این نسخه از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری گوشی جدید کمپانی کره‌ ای را تشکیل می دهد. رولاند کوانت، یکی از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی در توییتر خود گفته است که این گوشی میان رده احتمالا گلکسی (A7 (2018 نام خواهد داشت.

در سال گذشته میلادی هم شایعاتی مطرح شده است که ادعا می کند کمپانی سامسونگ یک گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A730F را با نام (Galaxy A7 (2018 رونمایی خواهد کرد ولی بعد از مدتی کمپانی سامسونگ این دستگاه را با نام گلکسی A8 پلاس معرفی کرد که از یک پردازنده و یک رم مشابه با دستگاه جدید برخوردار می باشد.

اگزینوس 7885

گذشته از تمامی این حرف ها، بر اساس تغییراتی که اخیرا در طراحی گوشی‌ های میان‌ رده‌ و اقتصادی کمپانی سامسونگ شاهد بودیم، ممکن است که (Galaxy A7 (2018 به یک صفحه نمایش با نسبت تصویر کشیده تجهیز شده باشد. لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ احتمال دارد دستگاه‌های میان‌رده‌ی جدیدی را برای سری 2018 خود مدنظر داشته باشد، ولی شایعاتی نیز در خصوص گوشی های میان‌ رده‌ مدل 2019 سامسونگ منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک نشریه‌ ی کره‌ ای به نام The Investor  گوشی های هوشمند سری گلکسی (A (2019 به یک دوربین سه‌ گانه تجهیز خواهند شد که یکی از این سه لنز تعبیه شده برای آن ها، لنز زاویه‌ ی عریض خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انتشار بتا One UI 6.0 برای Galaxy F23

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده اگزینوس 7885 در یک میان رده جدید از سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *