ویژگی ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام

دایرکت اینستاگرام | در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها یکی از قابلیت های جذاب ارسال گیف می باشد و بسیاری از افراد با استفاده از گیف ها با دوستان خود ارتباط برقرار می نمایند. اکنون اینستاگرام در تلاش است این قابلیت را برای کاربران خود رونمایی نماید تا آن ها نیز از این ویژگی ها بهره مند گردند. اکنون خبر خوب این است که کاربران باید تنها بروزرسانی جدید این شبکه اجتماعی را نصب نمایند.

دایرکت اینستاگرام

امروزه گیف ها در تمامی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی هستند و از گیف ها به منظور رساندن مفهوم های متفاوت به طور گسترده استفاده می گردد. البته لازم به ذکر است که این تصاویر متحرک و بی صدا آنقدرها نیز تازه وارد نیستند و چند سالی است که از تاریخ تولد گیف ها می گذرد. بر اساس گفته های اینستاگرام اکنون کاربران می توانند به جای ارسال نمودن پیام های متنی، با استفاده از گیف ها پیغام خود را در قالب یک مجموعه نامحدودی از تصاویر بصری بیان نمایند.

به همین جهت به منظور گفتگو با سایر افراد در قسمت دایرکت می توانید کلید گیف را در نوار پایین بفشارید تا جدیدترین گیف های ترند شده در اختیار شما قرار بگیرد. با سوایپ نمودن بر روی این نوار گزینه های بیشتری برای شما به نمایش درخواهد آمد، به علاوه با جستجوی یک عبارت بخصوص مانند LOL یا Cute گیف های مرتبط با آن به نمایش در می آید.

دایرکت اینستاگرام

در صورتی که تصمیم به شوخی با دوستانتان دارید می توانید عبارت خاصی را در بخش جستجو وارد نموده و بر روی Random کلیک نمایید تا یک گیف مربوط به آن عبارت به طور تصادفی برای شخص مقابل ارسال گرد. البته لازم به ذکر است در صورتی که با مخاطب آنقدرها صمیمی نیستید، بهتر است تا از اینکار خودداری نمایید تا اینکه تبعات تصادفی آن دامن گیر شما نشود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه حذف فالوور در اینستاگرام

نظرات در مورد : ویژگی ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *