امکان تگ کردن افراد در ویدئوهای اینستاگرامی در حال آزمایش می باشد

ویدئوهای اینستاگرامی

قابلیت تگ کردن افراد در ویدئوهای اینستاگرامی | همانطور که می دانید زمانی که می خواهید تصویری را در اینستاگرام خود بگذارید می توانید نام اشخاص را بر روی آن تصاویر تگ کنید که سایرین با مشاهده ی این تگ های می توانند به حساب کاربری شخص تگ شده نیز دسترسی پیدا کنند. در این میان برخی از کاربران این سوال برایشان پیش آمده بود که چرا چنین قابلیتی را به ویدئوهای اینستاگرامی اضافه نمی کنند؟ اکنون برای افرادی که چنین سوالی داشتند، یک خبر خوب داریم؛ اینستاگرام در حال آزمایش امکان تگر کردن افراد در ویدئوهای اینستاگرامی می باشد.

قابلیت تگ کردن افراد در ویدئوهای اینستاگرامی

بر اساس خبرهای منتشر شده، اینستاگرام هم اکنون در حال آزمایشی قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد علاوه بر عکس ها افراد حاضر در ویدیوها را نیز تگ نمایند. عملکرد این قابلیت دقیقا شبیه به تگ کردن تصاویر می باشد ولی برخلاف آن با کلیک کردن بر روی عکس آیکون تگ نمایش داده نشده و به جای آن کاربران به صفحه ای با نام People in this Video هدایت می گردند. در این صفحه اکانت های تمامی افراد تگ شده در ویدیو قابل مشاهده می باشد.

ویدئوهای اینستاگرامی

به علاوه، اگرچه تصاویری که شخصی در آن تگ شده در پروفایل ایشان نمایش داده می شود ولی این موضوع برای ویدیوهای تگ شده اینگونه نیست. نکته بعدی اینکه نمایش این سری از ویدیوها در نسخه وب اینستاگرام مقدور نخواهد بود. شبکه اجتماعی اینستاگرام امکان تگ کردن افراد در ویدیو ها را تایید نموده است و نسخه آزمایشی آن در اختیار کاربران محدودی قرار دارد که توسط خود فیسبوک به عنوان مدیر ایسنتاگرام، انتخاب شده اند؛ با این حال، پلتفرم اجتماعی اینستاگرام تمایل زیادی برای ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص دارد و تصمیم خود برای ارائه عمومی آن را نیز مشخص نکرده است.

یکی از کارمندان اینستاگرام درباره خصوص قابلیت تگ کردن افراد در ویدیوها گفته است:

ما همواره در حال بررسی روش های جدید به منظور بهبود تجربه ی کاربری و نزدیک تر نمودن شما به اشخاص و موارد مورد علاقه شما هستیم.

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  شاخ های اینستاگرام

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : امکان تگ کردن افراد در ویدئوهای اینستاگرامی در حال آزمایش می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *