ویدئو تبلیغاتی Nokia 9 PureView منتشر شد

ویدئو تبلیغاتی Nokia 9 PureView

کمپانی نوکیا گویا این بار تصمیم گرفته است تا کمی متفاوت نسبت به سایر برندها حاضر شود و به نوعی تصمیم دارد قوی تر از دیگر کمپانی ها در بازار گوشی های هوشمند فعالیت نماید. کمپانی HMD Global تصثمیم دارد تا با معرفی Nokia 9 PureView اعتبار از دست رفته ی برند نوکیا را باز گرداند و به دسته ی سلاطین گوشی های هوشمند دنیا باز گردد. تا به امروز خبرهای بسیاری در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است و اطلاعاتی کلی را در اختیار کاربران قرار داده است اما اکنون ویدئوی تبلیغاتی مربوط به این پرچمدار HMD Global زودتر از زمان معرفی منتشر شده است.

ویدئو تبلیغاتی Nokia 9 PureView

بر اساس عکس هایی که چند ساعت پیش توسط ایوان بلس، افشاگر مشهور دنیای دیجیتال منتشر شده بود، Nokia 9 PureView با نماید زایس در کنار لنزهای دوربین 5 گانه همراه می باشد و خبری از بریدگی بالای صفحه نمایش در این گوشی هوشمند نیست. بر اساس این تصویر گویا سنسور اثر انگشت این دستگاه در زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. اکنون در ویدیوی تبلیغاتی رسمی که قبل از معرفی این گوشی در ژانویه سال 2019 میلادی از این گوشی انتشار یافته است، علاوه بر تأیید موارد مذکور به بعضی از جزئیات دیگر نیز اشاره نموده است.

این گوشی هوشمند از قابلیت ثبت تصاویر پرتره بهره مند می باشد و می توان میزان بوکه تصاویر را به دلخواه تغییر در Nokia 9 Pure View تغییر داد. همچنین قابلیت تغییر نقطه ی فوکوس نیز پس از ثبت تصاویر فراهم گردیدهاست. پرچمدار آینده ی کمپانی نوکیا به نوعی ویژگی تصویر برداری در شب تجهیز شده است و آنطور که در ویدیو ادعا می گردد قابلیت ثبت تصاویری تا 10 برابر روشن تر در مقایسه با گوشی های معمول سایر کمپانی ها فراهم گردیده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

4.5/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : ویدئو تبلیغاتی Nokia 9 PureView منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *