معرفی نوکیا X7

نوکیا X7

نوکیا X7 | کمپانی نوکیا پس از اینکه توسط کمپانی HMD Global دوباره آغاز به فعالیت نمود، توانست به این برند جان تازه ای ببخشد و در میان سایر برندها خودی نشان بدهد. این کمپانی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده ی خود با نام نوکیا X7 رونمایی به عمل آورد و سخت افزاری بالا رده را در یک گوشی میان رده تعبیه نمود.

نوکیا X7

کمپانی اچ ام دی گلوبال به دنبال توسعه‌ ی خانواده‌ ی گوشی‌ های برند نوکیا، گوشی هوشمند نوکیا X7 را در کشور چین معرفی نمود. نوکیا ایکس 7 شبیه به اغلب گوشی‌ های چینی ویژگی هایی نزدیک به گوشی های هوشمند پرچمدار را با قیمتی رقابتی ارائه می نماید و انتظار داریم که با نام نوکیا 7.1 پلاس به بازارهای جهانی عرضه گردد. نوکیا 7.1 در ابتدای ماه جاری میلادی معرفی شد و به‌ تازگی با قیمت 349 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

نوکیا X7

از جمله ویژگی های نوکیا X7 می‌ توان به صفحه نمایش 6.2 اینچی از نوع LCD (با بریدگی Noch) و پردازنده‌ ی اسنپدراگون 710 به همراه حافظه‌ ی داخلی 64 و یا 128 گیگابایتی و رم به‌ ترتیب 4 یا 6 گیگابایتی اشاره نمود. باتری 3500 میلی‌ آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع سیمی با قدرت 18 وات پشتیبانی می نماید. گوشی میان‌ رده‌ ی جدید کمپانی نوکیا از دوربین دوگانه‌ ی متشکل از یک لنز 12 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور سنجش عمق 13 مگاپیکسلی بهره مند می باشد و برخلاف بسیاری از گوشی‌ های مطرح کنونی مجهز به جک3.5 میلی‌ متری هدفون است.

نوکیا X7

نوکیا X7 سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو را بدون ارائه ی خدمات گوگل، مختص بازار چین اجرا می نماید ولی همچنان آپدیت امنیتی اندروید وان را دریافت می کند و به‌ زودی موفق به دریافت اندروید پای هم خواهد شد. قیمت این گوشی هوشمند در بازار چین از 1699 یوان برابر با 249 دلار آغاز خواهد شد.

نوکیا X7

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  معرفی گلکسی M20 سامسونگ؛ میان رده ای قدرتمند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نوکیا X7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *